کد خبر : 1519873 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 00:06 | 97K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم سه گل برای بازگشت

لیورپول 5-2 آ اس رم: گرگ ها دوباره معجزه می کنند؟

لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-2 آ س رم را شکست داد اما با توجه به اتفاقات مرحله قبل، جالوروسی همچنان به رسیدن به دیدار فینال امیدوار است.

لیورپول 5-2 آ اس رم: گرگ ها دوباره معجزه می کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار تا دقیقه 90 نمایشی فوق العاده ارائه دادند و 5 بار دروازه حریف را باز کردند اما رمی ها در 10 دقیقه پایانی دو گل زدند تا امیدهای شان برای رسیدن به فینال کیف زنده بماند.

لیورپولی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 5 به گل برسند اما ضربه روبرتو فیرمینو که از زاویه ای نه چندان مساعد زده شد، عرض دروازه را طی کرد و به بیرون رفت.

برتری میزبان ادامه داشت و در مقابل رمی ها سعی می کردند با مهار مثلث هجومی لیورپول، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان شوند.

در دقیقه 19 چیزی نمانده بود که رمی ها به گل برسند اما ضربه دیدنی الکساندر کولاروف که با اشتباه کاریوس همراه شد، به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد اما پس از آن بار دیگر لیورپولی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 35 به گل رسیدند. روی پاس روبرتو فیرمینو بود که محمد صلاح گوشه محوطه جریمه رم صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت عرضی، توپ را به طاق دروازه حریف فرستاد.

 

1298099

 

برتری لیورپولی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند؛ تا اینکه در دقیقه 45 به گل دوم رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که همکاری فیرمینو و صلاح، در نهایت ستاره مصری را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه فنی و دقیق، توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود لیورپول به پایان برسد.

 

1298108

 

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانستند به گل سوم برسند اما فیرمینو نتوانست از اشتباه مانولاس استفاده کند.

اما در دقیقه 56، سرانجام دروازه رم برای بار سوم باز شد. روی یک پاس بلند به پشت مدافعان رم، صلاح صاحب موقعیت شد و پاس در عرض او را مانه با یک ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

 

1298105

 

فشار حملات لیورپول بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و فیرمینو در دقیقه 61، حساب کار را 4-0 کرد. این بار هم روی حرکت دیدنی صلاح و پاس در عرض او،  فیرمینو در مقابل دروازه صاحب توپ شد و با یک بغل پای ساده دروازه را باز کرد.

بعد از این گل رمی ها کاملا از هم پاشیده به نظر می رسیدند و همین این فرصت را برای لیورپولی ها فراهم کرد که در دقیقه 68 به گل پنجم برسند. این بار روی یک ضربه کرنر از جیمز میلنر بود که فیرمینو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و اختلاف را به 5 گل افزایش داد.

 

 

1298107

 

رمی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ادامه پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه 74 به گل برسند اما ضربه پاتریک شیک را کاریوس مهار کرد.

فشار حملات تیم میهمان لحظه به لحظه بیشتر شد تا اینکه این تیم در دقیقه 81 یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال بلند و دقیق از راجا ناینگولان، توپ پشت مدافعان لیورپول به ادین ژکو رسید و او هم بعد از یک کنترل عالی، با ضربه ای دقیق، دروازه قرمزها را باز کرد.

 

1298110

 

این گل امیدهای رم برای کاهش فاصله را بیشتر کرد و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. ضربه ناینگولان داخل محوطه جریمه لیورپول به دست میلنر برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دیگو پروتی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت کاریوس، دروازه را باز کرد.

 

1298109

 

رمی ها که امیدوار شده بودند، در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه لیورپول وارد کردند اما نتوانستند به گل های بعدی برسند و بازی در نهایت با همان نتیجه 5-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها