کد خبر : 1519935 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 11:53 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت کم برای حضور در دوجام

جام پادشاهی قطر دردسر السد و الدحیل

تیم های قطری حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل حضور در جام پادشاهی این کشور با مشکل فشردگی بازی ها و کمبود وقت مواجه شده اند.

جام پادشاهی قطر دردسر السد و الدحیل

به گزارش" ورزش سه" از میان چهار تیم قطری حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حالا دو تیم الدحیل و السد این شانس را دارند که به  هشت مرحله بعدی مسابقات برسند اما فشردگی بازی ها و به خصوص مراحل پایانی جام پادشاهی قطر باعث شده تا این تیم ها با کمبود زمان برای حضور موفق در دو تورنمنت مهم مواجه شوند.


با اینحال دو باشگاه الدحیل و السد از مسئولان فدراسیون قطر درخواست کرده اند که زمان این بازی های را تغییر بدهد اما برگزارکنندگان این مسابقات نتوانسته اند زمان این بازی ها را عوض کنند. این دو تیم در روزهای یازدهم و دوازدهم می باید در یک چهارم نهایی رقابت های جام پادشاهی قطر به مصاف حریفانشان بروند و از آن جایی که شانس صعود به مرحله بعدی را دارند بازی هایشان با رقابت های آسیایی بسیار نزدیک خواهد بود. الدحیل و السد ابتدا در روزهای 7 و8 می وسپس در روز های 14 و 15 می باید در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف حریفانشان العین امارات و الاهلی عربستان بروند. این در حالی است که این تیم ها درصورت صعود به مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی یا امیرکاپ روز یازده می باید به میدان بروند. در حالی که فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرده برایش تغییر زمان بازی ها مقدور نیست الدحیل و السد باید در فاصله بسیار کمی در آسیا و امیرکاپ به میدان بروند.


براین اساس گفته می شود سال آینده برنامه ریزی به شکلی خواهد بود که تیم های آسیایی فوتبال قطر فرصت بیشتری برای بازی هایشان داشته باشند.

 

1298170

دیدگاه‌ها