کد خبر : 1519941 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 12:00 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید مهاجم مصری العین از ستاره لیورپول

الشحات:هیجان زیادی برای بازی کنار صلاح دارم

مهاجم مصری العین از هیجان خود برای اولین حضور در اردوی تیم ملی و بازی در کنار ستاره های این کشور در جام جهانی 2018 روسیه صحبت کرد.

الشحات:هیجان زیادی برای بازی کنار صلاح دارم

به گزارش "ورزش سه"، حسین الشحات خرید زمستانی العینی ها بعد از درخشش با پیراهن قهرمان امارات به تیم ملی مصر دعوت شد تا برای بازی های جام جهانی 2018 روسیه آماده شود. اتفاقی که این بازیکن از آن به عنوان برآورده شدن رویا و آرزوی بزرگ نام برد.


حسین الشحات کفت:« حالا من بازیکنی هستم که باید در دو جام جهانی بازی کنم اولین جام جهانی همراه با مصر در روسیه 2018 است که برای اولین بار زمینه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم را فراهم می کند و دومین جام جهانی هم در رده باشگاهی با العین خواهد بود چون به عنوان قهرمان امارات باید در جام جهانی باشگاه ها بازی کنم».


او ادامه داد:« این لطف تنها به خاطر حضور من در العین شامل حالم شد و من از این باشگاه و طرفدارانش سپاسگزارم. با درخشش در العین بود که به تیم ملی دعوت شدم و شخصا با هکتور کوپر سرمربی مصر صحبت کردم. زمانی که در مصر بودم قرار بود به الاهلی قاهره بروم و حتی قرارداد داخلی هم بستم اما بنا به دلایلی رسمی نشد که زمینه برای ورودم به العین در امارات شد تا بهتر دیده شوم».


این مهاجم مصری در ادامه به درخشش ستاره مصری لیورپول اشاره و تصریح کرد:« خیلی خوشحالم بازیکنی مثل محمد صلاح به ستاره لیورپول تبدیل شده و هیجان زیادی دارم که در کنار او برای مصر در جام جهانی بازی کنم. شاید باور نکنید اما برای دیدن بازی های صلاح در لیگ جزیره و باشگاه های اروپا مثل همه مصری ها لحظه شماری می کنم و امیدوارم که در کنار او جام جهانی خوبی را تجربه کنم».

دیدگاه‌ها