کد خبر : 1519943 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 12:15 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ها تمدید می کنند؟

ماموریت سخت تراکتور برای حفظ 9 بازیکن

قرارداد 9 بازیکن تیم تراکتورسازی در پایان فصل با این تیم به پایان می رسد و بازیکن آزاد خواهند بود.

ماموریت سخت تراکتور برای حفظ 9 بازیکن

به گزارش "ورزش‌سه"، با نزدیک شدن به هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بحث نقل و انتقالات باشگاه ها برای فصل جدید داغ می شود. در این بین اولویت تیم ها برای لیگ هجدهم این خواهد بود که نفرات کلیدی خود را حفظ کنند و بعد برای جذب نفرات مورد نیاز اقدام کنند. تراکتورسازی نیز از این قاعده استثنا نیست اما مساله ای که مدیران تراکتورسازی با آن روبه رو هستند پایان قرارداد 9 بازیکن این تیم است که در این بین برخی ستاره های قدیمی نیز حضور خواهند داشت.


با بررسی لیست تراکتورسازی در لیگ هفدهم به این نتیجه می رسیم که 9 بازیکن این تیم بعد از بازی با فولاد قراردادشان تمام می شود. ژوردی آلمیدا، فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، علی طاهران، محمد ابراهیمی، سلیمان کرپیچ، فرزاد حاتمی و فاخر تهامی نفراتی هستند که قراردادشان تمام شده و در صورت صلاحدید کادرفنی تراکتور باید برای تمدید قرارداد با آنها اقدام شود.


از این رو بازیکنان دیگر تراکتورسازی همه با تیم قرارداد دارند و به همین خاطر شاید شاهد تغییرات زیادی در جمع سرخپوشان نباشیم اما به هر حال تمدید قرارداد با بازیکنانی که در سال های گذشته جزو ستاره های تیم هم بوده اند، کار آسانی تلقی نمی شود. 


بی تردید مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازان سرآمد این بازیکنان محسوب می شود و احتمالا در اولویت تمدید قراردادها قرار می گیرد. کیانی پارسال نیز اولین نفر قراردادش را تمدید کرد و باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این مساله رخ می دهد.

دیدگاه‌ها