کد خبر : 1519945 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 12:34 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست راه آهن: فقط برای آبروی خودمان بازی می کنیم

تماس‌های مشکوک با بازیکنان راه آهن !

سرپرست تیم فوتبال راه آهن می گوید که این تیم به تنهایی مسابقات را بدون هیچ پشتیبانی آغاز کرده و با آبرو و تنهایی هم تمام می کند.

تماس‌های مشکوک با بازیکنان راه آهن !

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال راه آهن اگرچه چند هفته پیش از پایان رقابت های لیگ یک سقوطش قطعی شد و هیچ انگیزه ای برای ادامه رقابت ها ندارد، اما عملکرد این تیم مقابل رقبا تاثیر بسیاری در جدول رده بندی پایان مسابقات داشته و آنها در آخرین دیدار نیز باید در تهران مقابل نساجی مازندران به میدان بروند که برای صعود به لیگ برتر در صورت پیروزی خونه به خونه مقابل برق شیراز، به تفاضل گل نیاز خواهد داشت. 


از همین رو نگرانی های زیادی در مورد نمایش این تیم از سوی سایر تیم های مدعی برای انجام فوتبال پاک به وجود آمده و مهدی حسین پور سرپرست باشگاه نیز توضیحاتی در این زمینه ارائه داده است:

 


ما فقط برای آبروی راه آهن بازی می کنیم


تیم‌هایی که نتیجه مسابقه آخر لیگ برایشان سرنوشت ساز است مطمئن باشند ما فقط برای خودمان و آبروی تیم راه آهن بازی میکنیم  . بازی با نساجی هم یک مسابقه  است مانند مسابقات دیگر ،همگان دیدند که با این مشکلات و حتی نداشتن انگیزه باز هم ما هر چه در توان داشتیم در این بازیهای اخر گذاشتیم .

 


تیم دست و پا بسته ای مقابل نساجی نیستیم 


تیم راه آهن حریف دست و پا بسته ای برای نساجی نخواهد بود و تیم بزرگ قائم شهری روز سختی را در برابر راه آهن خواهد داشت. ما در بازی مقابل شهرداری ٦ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم  اما در بازی آخر همه بازیکنان اصلی را در اختیار داریم . 

 

 

بازیکنان می توانند اتفاقات خوبی برای آینده خودشان رقم بزنند


از فردا تمرینات ما با نشاط تر و با انگیزه بیشتری صورت خواهد گرفت و به همه بازیکنانم این را گوشزد کردم که این بازی به علت حساسیت مورد توجه خیلی از اهالی فوتبال خواهد بود و با یک بازی منطقی میتوان اتفاقات خوبی را در فصول آینده در زندگی ورزشی خودتان رقم بزنید پس در این چند روز  باقی مانده ،حواستان به تمرینات و استراحت خود باشد تا با بالاترین توان در بازی حضور داشته باشید. 

 

 

با بازیکنان راه آهن تماس‌های مشکوک گرفته می شود


از بعد از بازی با شهرداری تبریز تماس‌هایی با بازیکنان در مورد بازی آخر گرفته شده است؛ اولا  این را بدانید بازیکنان تیم ما حیثیت و شرف خود را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند و دوما در صورت تکرار حتما باشگاه پیگیر خواهد شد و شماره های آنها را در اختیار مسئولین زیربط خواهد گذاشت.

 

 

چند روز است که راه آهن عزیز شده 


توجه داشته باشیم که نباید شرایطی را ایجاد کنیم که هیجان کاذب حاکم بر این مسابقه شود این را بدانیم این بازی هم یک بازی است مثل بازی های دیگر.از دیشب تا به امروز راه اهن برای خیلی ها عزیز شده است؛ من نمی‌دانم آن زمان که داد می‌زدیم احتیاج به کمک داریم این عزیزان کجا بودند.

 

 

تنها شروع کردیم و تنها تمام می کنیم


و در پایان این مطلب را اعلام می‌کنم که ما برای خودمان با همه توان در این مسابقه حاضر خواهیم شد و هیچ تفکری نسبت به تیم‌های دیگر نخواهیم داشت؛ ما از ابتدای فصل مورد حمایت هیچ ارگان و سازمانی نبودیم و حتی مسئولین فوتبال نیز حمایتی از این تیم ریشه دار نداشتند پس این فصل را به تنهایی شروع کردیم و به تنهایی اما با آبرو تمام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها