کد خبر : 1519959 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 12:52 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

شهسواری: صعود به دسته اول جهان غیرممکن است

اهداف دختران پینگ‌پنگ ایران از زبان کاپیتان

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: نسبت به 4 سال قبل شرایطم بهتر است چون حریفان تمرینی قوی تری دارم.

اهداف دختران پینگ‌پنگ ایران از زبان کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تنیس روی میز بانوان که برای اولین بار در دسته دوم مسابقات جهانی رقابت خواهد کرد، در این دوره با هدایت فاطمه کیوانی یکی از بهترین تیم های تاریخ خود را در اختیار دارد.


این تیم با حضور نفرات باتجربه ای مثل ندا شهسواری و مریم صامت و نفرات جوان تری مثل مهشید اشتری، صبا صفری و پریناز حاجیلو که تنها 15 سال دارد، صبح فردا راهی سوئد خواهد شد.


ندا شهسواری، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره وضعیت این تیم در آستانه به مسابقات جهانی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «این دوره از مسابقات جهانی برای ما از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. ما از سال 2006 تا الان در دسته چهارم و سوم بازی می کردیم و امسال برای اولین بار در دسته دوم بازی می کنیم. اکثر حریفان ما اروپایی هستند و از نظر تکنیکی قدرتمند محسوب می شوند. با توجه به اردوهای مستمری که داشتیم، فکر می کنم بتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.»


وی درباره اهداف تیم ملی در مسابقات جهانی 2018 می افزاید: «امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. قطعا صعود کردن به دسته اول کار تقریبا غیرممکنی به نظر می آید چون فقط 2 تیم بالا می روند. همین که در دسته دوم باقی بمانیم، خودش اتفاق مثبت و بزرگی است چون 2 تیم هم به دسته سوم سقوط می کنند؛ اما از حرف زدن درباره سقوط هم خوشم نمی آید.»


کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره رنکینگ جهانی اش نیز اینطور توضیح می دهد: «رنکینگ جهانی فعلی من 160 است؛ اما فکر می کنم به خاطر حضور در کاپ آسیا که مسابقه هزار امتیازی بود، در رنکینگ جدید بتوانم چند پله صعود داشته باشم.»


بعد از مسابقات جهانی، بازی های آسیایی 2018 هدف بعدی ملی پوشان تنیس روی میز محسوب می شود. شهسواری در این باره می گوید: «از سوئد که برگردیم، بعد از چند روز استراحت باید خیلی زود تمرینات خود را آغاز کنیم. اولین بار است که در بازی های آسیایی به صورت تیمی و دوبل هم شرکت می کنیم. در دوره قبلی من به صورت انفرادی شرکت کردم. این اتفاق برای من هم مثبت است چون حالا حریفان تمرینی خوبی در ایران دارم.»


وی که سابقه 2 دوره حضور در المپیک را دارد، درباره اهداف شخصی خودش در پایان توضیح داد: «قطعا با وضعیت فعلی به هیچ عنوان نمی توانم به مدال فکر کنم. هدف اصلی من این است که بعد از تجربه 2 دوره المپیک که در همان دور اول کنار رفتم، در 2 سال آینده خودم را آماده کنم و به مراحل بالاتری در المپیک 2020 برسم.»

دیدگاه‌ها