کد خبر : 1519962 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 13:10 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت کریمی به بازی دوران کودکی؛

اعتراف جادوگر به جرزنی در تمرین بانشاط (عکس)

علی کریمی و شاگردانش صبح امروز تمرین مفرحی پیش از دیدار برابر پرسپولیس برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپیدرود در شرایطی آخرین دیدار خود را در چارچوب مسابقات لیگ برتر برابر پرسپولیس انجام خواهد داد که با تساوی مقابل فولادخوزستان حضورش در رقابت های لیگ هجدهم قطعی شده و مصاف کریمی با مربی سابقش در هفته آخر، برای هر دو چهره محبوب فوتبال ایران در روزی که جام قهرمانی سرخپوشان اهدا می شود، تشریفاتی خواهد بود.


سپیدرود از امروز اردوی آماده سازی خود پیش از دیدار برابر سرخپوشان را در تهران آغاز کرده، اما در غیاب تقریبا نیمی از بازیکنان خود اولین جلسه تمرینی را در شرایطی برگزار کرد که گلرهای تیم حضور نداشتند، تا کریمی به بازی سنتی خود یعنی "گل کوچک" که پیش تر  در محله مارلیک بارها آن را در دوران کودکی انجام داده بود، روی بیاورد.

 


سرمربی سپیدرود که در اولین سال مربیگری خود موفق به انجام ماموریت سخت حفظ تیم در لیگ شد، در تمرین امروز بازیکنانش را به دو دسته تقسیم کرد و با استفاده از 4 دروازه کوچک، بازی در نیمه یک زمین فوتبال را در دستور کار شاگردانش قرار داد؛ فوتبالی که خودش نیز در آن حضور داشت و بار دیگر مهارت عالی خود در کار با توپ را نشان داد.


البته این تمرین مفرح و شاد که با حضور بازیکنانی نظیر محمد غلامی، نورمحمدی، عارف غلامی و برخی دیگر از بازیکنان تیم انجام شد، در لحظاتی با جر و بحث بر سر تعداد گل هر تیم و خطاها نیز همراه بود و جالب این بود که وقتی بازیکنان تیم مقابل علی کریمی قصد تحمیل صحبت های خود را داشتند، کریمی به آنها گفت که من از بچگی خودم این کاره بودم، حالا شما می خواهد جلوی من جرزنی کنید  (باخنده).


امروز حسین کعبی نیز در تمرین سپیدرودها حضور داشت ولی به دلیل آسیب دیدگی جزئی از کنار زمین تنها نظاره گر بود.

 

تیم فوتبال سپیدرود روز آینده تمرینات خود را با حضور تمامی نفرات دنبال خواهد کرد تا آماده رقابت برابر سرخپوشان در آخرین دیدار فصل شود.

 

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها