کد خبر : 1519990 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 14:51 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه جدید برای لژیونرهای هندبال ایران

برادران استکی به «چی ام اس» رومانی پیوستند

برادران استکی برای فصل جدید به تیم هندبال چی اس ام بخارست رومانی پیوستند.

به گزارش "ورزش سه"، الله کرم و سجاد استکی که در 2 سال اخیر در تیم دیناموبخارست رومانی عضویت داشتند و به افتخارات پرتعدادی هم با این تیم رسیدند، برای فصل جدید رقابت های لیگ این کشور به تیم چی اس ام بخارست ملحق شدند.


 الله کرم استکی کاپیتان تیم ملی هندبال ایران با تایید خبر انعقاد قرارداد با تیم  به خبرنگار "ورزش سه" گفت: تیم جدید ما چی اس ام بخارست است که یکی از تیم های خوب رومانی محسوب می شود. این تیم در بخش بانوان قهرمان اروپا است و برای اینکه سطح تیم آقایان خود را به سطح تیم زنان خود برساند، در حال ساختن یک تیم قدرتمند برای سال آینده لیگ رومانی است. 

 

1298202


وی افزود: با اینکه آنها برای سال آینده قصد دارند تیم قدرتمندی مهیا کنند؛ تا به حال همیشه یک پای فینال لیگ رومانی بوده اند. مسئولان این تیم برای اینکه هم قهرمانی لیگ رومانی را به دست بیاورد و هم در لیگ اروپا شرکت کند، برای سال آینده تیم خوبی را می خواهند آماده کنند. 


الله کرم استکی در پایان می گوید: پیشنهادهایی هم از کشورهای دیگر داشتیم اما ترجیح دادیم به خاطر ویزای آسان تر رومانی و رفت و آمد راحت تر به ایران در رومانی بمانیم. البته از تیم چی ام اس پیشنهاد خوبی به ما شد و این هم یکی از دلایل انتقال ما به این تیم بود.

دیدگاه‌ها