کد خبر : 1520015 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 17:33 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلی با مبارزه کردن و جنگیدن نداریم

حرفهای تنها مدیرعامل زن فوتبال ایران

مالک باشگاه بادران در نشست خبری‌اش از گلایه‌هایش در فوتبال گفت.

حرفهای تنها مدیرعامل زن فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، شهره موسوی مالک باشگاه بادران پیش از پایان فصل لیگ دسته اول تصمیم به جمع‌آوری ارباب جراید گرفت و در این نشست خبری ابتدا صحبت‌هایش را از اینجا آغاز کرد که چرا تصمیم به تیم‌داری گرفته و دیروز چه فکر می‌کرده و امروز چه می‌بیند. او در آغاز از قصدش برای برگزاری این کنفرانس می‌گوید: از اینکه شما را اینجا جمع کرده‌ام قصدم این بود که بگویم چه بر روزگار بادران طی این دو سال گذشته است. ای کاش شما در این مدت آنچه که باید به حق باشد را می‌نوشتید نه آنچه که می‌‌بینید و دیگران نشان می‌دهند. ما دیروز فکر می‌کردیم می‌توانیم به فوتبال ایران کمک کنیم ولی امروز چیز دیگری حاصل دسترنج ما در این مدت است. من برای همین یک هفته مانده به پایان لیگ تصمیم گرفتم جراید را کنار هم جمع کنم و این گلایه را به زبان بیاورم. شاید حرف‌های ما در این نشست تکراری باشد اما همه این‌هایی که می‌گوییم درد و دل است، اتفاقاتی که به نظرم ما باید بازگو می‌شد.


وی افزود: 3 سال پیش با این هدف به فوتبال آمدیم و تیم بادران را به فوتبال معرفی کردیم که رسالتی بر گردن ماست و باید به این جوان‌های که یک سمت و سوی اقتصادی جامعه هستند کمک کنیم. فوتبال را انتخاب کردیم تا خودمان را به عرصه سرمایه‌گذاران و پیشرفت اقتصادی کشور کمک کنیم. ما می‌خواستیم پاک بودن در ورزش را به نمایش بگذاریم اما چیزهای دیگر دیدیم و دم نزدیم. اگر شما یادتان باشد ما در همان زمان با تیم خودمان بازی داشتیم و می‌توانستیم کاری کنیم که با قهرمانی به لیگ دسته اول بیاییم اما در بازی بادران و کیمیافرآیند دو تیمی که از آن خودمان بود بازی جوانمردانه را سرلوحه قرار دادیم و شاید به ما گفتند که کاری احمقانه انجام دادیم اما ما هدف انجام کار صادقانه بود و کمک کرد تا جدول لیگ تغییری نداشته باشد؛ خب نشد که به لیگ یک بیاییم اما دست از تلاش برنداشتیم و در ادامه قصد کردیم سهام پارسه تهران را خریداری کنیم و با نام بادران در لیگ دسته اول تیم‌‌داری کنیم اما باز هم نگذاشتند آن صداقت و درستی کار را به فوتبال بیاوریم. واقعا چرا این همه بی‌عدالتی وجود دارد و چه کسی قرار است جوابگوی زحمات یکسری آدم باشد؟


او در ادامه گفت: ما وقتی چنین چیزهایی دیدیم و دیگر از تکاپو افتادیم، می‌پرسید چطور؟ اکنون به شما می‌گویم؛ ما سال گذشته علاوه بر بادران که در لیگ دسته اول بود، یک تیم در لیگ دسته دوم داشتیم، تیم امیدها، جوانان و ... داشتیم اما اکنون آن تیم‌ها و آن هم تلاش و زحمت کجاست؟ چرا نمی‌خواهند در بخش خصوصی، فوتبال خوب داشته باشیم؟ تیمی که از جیب خودش خرج می‌کند را چرا اینطور زمین می‌زنند؟ آیا واقعا این زحمات نباید دیده شود؟

 

1298230


موسوی اضافه کرد: ما وقتی بازی بادران و پرسپولیس را دیدیم به خود بالیدیم که چطور حاصل زحمات ما اینطور نتیجه‌بخش شده و توانستیم تیم بزرگ پرسپولیس را دچار چالش کنیم. ما مشکلی با مبارزه کردن و جنگیدن در فوتبال نداریم، ما مقابل ناعدالتی‌ها و ناجوانمردی‌ها در فوتبال هست که قد علم می‌کنیم و از آن گله‌مندیم. اگر بازی‌های بادران در این فصل را مرور کنیم خواهیم دید که چه ضربه‌هایی بر پیکره این تیم زده‌اند، ابتدا خیلی این ضربه‌ها کاری نبود اما در ادامه حاشیه‌ها، بداخلاقی‌ها و قضاوت‌های ناعادلانه باعث شد تا بادران به لیگ‌برتر صعود کند. می‌خواهم بدانم چطور در دقیقه 89، 90 اینقدر راحت می‌توانند پنالتی‌ای که واقعا پنالتی نبوده را به نفع حریف بگیرند و اینطور رفتارها را ببینند و سکوت کنند.


مالک بادران در ادامه تصریح کرد: اگر مسئولین دولتی می‌خواهند کار خصوصی‌سازی انجام شود پس چرا هیچ حمایتی نمی‌کنند، چرا تیم‌هایی مثل اکسین، خونه‌به‌خونه، نساجی و بادران را با وجود آنکه مالکشان از جیب خرج می‌کنند حمایت نمی‌‌شوند. دوست دارم پیام من را به گوش مسئولین دولتی برسانید و این سوالم را پاسخ دهند اگر نمی‌خواهند خصوصی‌سازی در فوتبال باشد چرا پس هر روز دم از خصوصی‌سازی در فوتبال می‌شود.


او در پایان گفت: اگر آنها نمی‌خواهند کار کنیم به ما بگویند، ما قانون‌مدارانه کنار می‌رویم و گردنمان هم از مو نازک‌تر است. به ما اگر بگویند ما فقط از دولتی‌ها حمایت می‌کنیم هیچ چیزی نخواهیم گفت و سر به زیر کنار می‌کشیم و به سراغ کار خودمان می‌رویم.

 

دیدگاه‌ها