کد خبر : 1520018 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 17:45 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

او فقط ادعای اخلاق مداری دارد

آبشک: برای شما متاسفم آقای محمود فکری!

هافبک گیلانی بادران که با گل خود توانست صعود نفت مسجد سلیمان را به تاخیر بیندازد به شدت نسبت به رفتار سرمربی حریف معترض است.

آبشک: برای شما متاسفم آقای محمود فکری!

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک، هافبک سابق داماش و ملوان بندرانزلی که در این فصل راهی بادران شده، در هفته گذشته لیگ دسته اول موفق شد تک گل دیدار دو تیم بادران و نفت مسجد سلیمان را به ثمر برساند. جدالی که با حواشی و درگیری شدیدی همراه شد و پای کمیته انضباطی را نیز به این دیدار باز کرد.


آبشک با اعتراض نسبت به رفتار محمود فکری معتقد است سرمربی نفت مسجد سلیمان تنها مدعی رفتار مودبانه و بافرهنگ است و آنچه که در این بازی به نمایش گذاشت متفاوت از چیزی است که به نمایش می‌گذارد. او در خصوص این بازی گفت: حریف به دنبال برگزاری جشن قهرمانی و صعود در جدال با ما بود اما این را نباید فراموش می‌کرد که ما هم به دنبال صعود هستیم و این شانس را برای خودمان قائل بودیم و هستیم. آنها اما مدعی بودند با هوادارانی که به همراه آورده بودند با یک امتیاز از این بازی صعود کنند. خوشحالیم که موفق شدیم به پیروزی برسیم و این سه امتیاز حق بادران بود.


وی در ادامه در خصوص حواشی و درگیری به وجود آمده در دقایق پایانی گفت: تمام اتفاقات مشخص است از طرف کدام تیم شکل گرفت و در فیلم مشخص است که طرفداران چه تیمی حمله کردند و جو بازی را برهم زدند. ما بازی کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. ما در این بازی هم همانند خیلی بازی‌های دیگر از داوری ضربه خوردیم و شاهکار را شاهد بودیم و همانند بیشتر بازی‌های این فصل‌مان در حق ما نامردی شد.


آبشک در واکنش به ادعای محمود فکری که گفته بود بازیکنان بادران بانی این درگیری‌ها بودند گفت: ایشان که خودشان را مربی باکلاس، بافرهنگ و البته اخلاق‌مدار می‌دانند و در این رابطه ادعا دارند. اما جالب است که وقتی بازیکن ما مصدوم شد و اصلا هم ارتباطی به اتلاف وقت نداشت چرا که تعویض شد اما آقای فکری به بازیکن خودشان اجازه نداد بازی جوانمردانه را به اجرا بگذارد و توپ را در اختیار ما بگذارد.


وی ادامه داد: وقتی به او اعتراض کردم و گفتم بابت این رفتار متاسفم الفاظی به کار برد که نمی‌توانم آن را بازگو کنم. من همانند ایشان بی‌ادب نیستم که بگویم لایق خودشان است چرا که اینجا بحث فوتبال است و خانواده هیچ ارتباطی به بازی ما ندارد. آقای مدعی اخلاق حتی زمانی که می‌خواستم تعویض شوم هم الفاظ بدی به کار برد و واقعا برای امثال ایشان باید تاسف خورد.


آبشک در خصوص درگیری‌های انتهای بازی گفت: طرفداران آنها که تصاویرشان کاملا مشخص بود با چوب به زمین آمدند و جای سوال دارد وقتی در سطح لیگ یک چنین رفتاری می‌کنند چطور مدعی حضور در لیگ برتر هستند و آیا نباید محروم شوند. آنها که در لیگ دسته اول اینچنین می‌کنند اگر به لیگ برتر بیایند چطور تضمین می‌دهند که به بازیکنان و طرفداران رقیب آسیب نزنند؟


وی درباره شانس کم بادران برای صعود گفت: بدشانسی بزرگی آوردیم و در خیلی از بازی‌ها جو علیه تیم ما بود. ما هنوز از صعود ناامید نشده‌ایم اما در همین بازی با نفت مسجد سلیمان یک پنالتی خنده دار علیه تیم ما گرفته شد. هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام و خیلی دوست داشتم با بادران به لیگ برتر صعود کنم و شانس کمی برای این اتفاق داریم و باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

دیدگاه‌ها