کد خبر : 1520022 | 05 اردیبهشت 1397 ساعت 17:56 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به ابهامات در مورد انحلال پارس جنوبی

مدیرعامل پارس جنوبی جم در تلاش است تا شرایط را برای تمدید قرارداد بازیکنان تیم فراهم کند.

پاسخ به ابهامات در مورد انحلال پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم بی شک پدیده لیگ هفدهم بوده است؛ آنها که نیم فصل اول را در رتبه دوم خاتمه دادند، در نیم فصل دوم با مشکلات مالی مواجه شدند و همین مشکل سبب شد تا از فرم اولیه خود فاصله بگیرند.


روز جمعه پارس جنوبی در مشهد به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت؛ دیداری که می تواند یازدهمین پیروزی فصل را برای آنها به ارمغان بیاورد و پایان فصل را برای آنها خوش‌تر بکند، اما در این میان گمانه زنی هایی نیز در مورد خروج بازیکنانی که قراردادشان با پارس جنوبی به اتمام رسیده نیز به وجود آمده است.


با این حال رضائیان مدیرعامل پارس جنوبی جم در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شایعاتی که در مورد شرایط مالی تیم مطرح شده، گفت: « مقرر شده طی هفته آینده با تمامی بازیکنان تسویه حساب شود. در واقع بخشی از مبلغ مورد نیاز تهیه شده و ما منتظریم تا مابقی نیز فراهم شود تا بتوانیم با بازیکنان پرتلاش و همینطور کادر فنی قابل احترام تیم تسویه کنیم.»

 

پارس جنوبی در اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر نمایش قابل قبولی داشته، با این حال مشکلات مالی در برهه هایی از فصل این تیم را تحت تاثیر قرار داد و با توجه به اینکه مشکلات مالی در اکثریت تیم های ایرانی وجود دارد، گمانه زنی ها در مورد انحلال این تیم چندان منطقی به نظر نمی رسد.

دیدگاه‌ها