کد خبر : 1520079 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 08:50 | 65.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: تعویض ایسکو، برنامه تاکتیکی من نبود

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که ایسکو، ستاره تیمش، در دیدار شب گذشته مقابل بایرن از ناحیه شانه دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل، در ابتدایی نیمه دوم، مارکو آسنسیو را به زمین فرستاد.

زیدان: تعویض ایسکو، برنامه تاکتیکی من نبود

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تیم میزبان با گل دقیقه 28 جاشوا کیمیچ پیش افتاد اما رئالی ها توانستند در آخرین دقیقه نیمه اول با گل مارسلو کار را به تساوی بکشند. آسنسیو که در ابتدای نیمه دوم به زمین رفته بود، در دقیقه 55 گل دوم را برای رئال زد و این تیم را در این دیدار حساس به پیروزی رساند.

اما زیدان در پایان بازی تاکید کرد که تعویض ایسکو و رفتن آسنسیو، برنامه او نبوده و تنها به خاطر مصدومیت بازیکن تیمش این کار را انجام داده است.

او به خبرنگاران گفت:" ایسکو از ناحیه شانه دچار مشکل شد. او از ابتدا احساس خوبی نداشت و ما بین دو نیمه او را تعویض کردیم. امیدواریم که مشکل او خیلی جدی نباشد. با توجه به مصدومیت ایسکو، ما گزینه ای جز تعویض او نداشتیم.

 

 

1298291

 

آسنسیو گل زد اما نمی توانید بگویید این به خاطر تصمیم من بوده زیرا من تنها یک بازیکن مصدوم را تغییر دادم. آسنسیو می داند که باید با توپ چه کار کند. من چیز زیادی در این مورد به او نگفتم؛ تنها چند نکته دفاعی را به او تذکر دادم."

سرمربی رئال همچنین تایید کرد که تیمش می تواند نمایش بهتری نسبت به بازی دیشب هم ارائه بدهد اما از پیروزی تیمش ابراز رضایت کرد:" ما می توانیم بهتر بازی کنیم اما می توانیم از این بازی هم راضی باشیم."

دیدگاه‌ها