کد خبر : 1520095 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 09:53 | 122.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره مصری چگونه فاتح توپ طلا خواهد شد؟

محمد صلاح؛ در سودای عبور از رونالدو و مسی

آخرین باری که کسی جز مسی و رونالدو جایزه بهترین بازیکن جهان را دریافت کرد ، بیشتر از ده سال پیش یعنی سال 2007 بود که کاکا آن را دریافت کرد.

محمد صلاح؛ در سودای عبور از  رونالدو و مسی

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از ده سال فرمانروایی بر فوتبال جهان ، حالا این دو یک رقیب بسیار سرسخت را پیش روی خود می بینند ، فردی مصری که در تکنیکش مسی را می بینید و در جایگیری و شوتزنی رونالدو را . اما در چه صورتی صلاح می تواند به یک دهه فرمانروایی بهترین بازیکنان تاریخ پایان دهد ، با هم به پنج چیزی که صلاح برای توپ طلا می خواهد می‌پردازیم : 

 

۱ - چمپیونز لیگ: بدون شک مهم ترین راه برای رسیدن به توپ طلا ، بردن چمپیونز لیگ ، مهم ترین جام اروپایی است که تجربه نشان داده مجله فرانس فوتبال نیز اهمیت ویژه ای به این جام می دهد .

 

1298185


حالا اما محمد صلاح بسیار به این جام نزدیک است ، اگر آنها در بازی برگشت نیز رم را مهار کنند و به فینال بروند ، صلاح تقریبا بیش از نصف راه را برای گرفتن توپ طلا رفته است ، اما اگر رئال یا بایرن را شکست دهند تقریبا می شود گفت توپ طلا از آن صلاح است ، گر چه او باید از بازی های باقیمانده در چمپیونز نهایت استفاده را ببرد و تعداد گل زده اش را بیشتر کند چرا که رونالدو را با ۱۵ گل در صدر جدول گلزنان و رقیب اصلی خود در گرفتن توپ طلا می بیند .

 

۲- برد بایرن مونیخ: اگر رونالدو و یارانش برابر بایرن مونیخ صعود کرده و به فینال راه پیدا کنند ، کار صلاح بسیار سخت می شود ، چرا که رونالدو در این فصل چمپیونز لیگ فوق العاده عمل کرده و با زدن ۱۵ گل ، می شود گفت بیشترین تاثیر را در حضور رئال مادرید در نیمه نهایی داشته است و با توجه به این که توپ طلا به کسی اهدا می شود که بیشترین تاثیر را در قهرمانی تیمش داشته ، پس به احتمال زیاد ستاره مصری توپ طلا را از دست می دهد مگر این که آنها بتوانند از پس تیم قدرتمند رئال مادرید بر بیایند. پس محمد صلاح اگر توپ طلا را می خواهد باید در بازی برگشت طرفدار بایرن مونیخ باشد . 

 

1298296

 

۳ - بازیکن سال ( تکمیل ): هفته پیش صلاح علی رغم رقبای سختی که مانند دی بروینه داشت ، عنوان بازیکن سال لیگ جزیره را از آن خود کرد و با این کار خود را به بردن توپ طلا نزدیک تر کرد ، اکثرا توپ طلا به کسانی داده می شود که هم در زمینه های اروپایی و هم در زمینه لیگ داخلی موفق باشند که صلاح در لیگ داخلی موفق ظاهر شد و عملکرد بسیار خوبی از خود پیاده کرد.

 

1295929

 

۴- صعود مصر به جام جهانی بعد از ۲۸ سال: بی شک یکی از مهم ترین راه های برد توپ طلا در سال جام جهانی ، حضور موفق در جام جهانی و همچنین طریقه صعود است ، این که صلاح توانست بعد از ۲۸ سال تیم کشورش را راهی جام جهانی کند خود مزیتی بزرگ است ، اگر چه او هنوز راه طولانی در پیش دارد و در جام جهانی رقبای خود از جمله مسی و رونالدو را باید ناکام ببیند تا توپ طلا را بگیرد .

 

1292459

 

۵ - کفش طلا: و آخرین راهی که صلاح می تواند نظر فرانس فوتبال را جلب کند بردن کفش طلاست که بسیار به آن نزدیک است چرا که او هم اکنون در صدر جدول گلزنان قرار دارد و اگر همین رویه خود را در پیش بگیرد کفش طلا را از آن خود کرده گرچه او مسی را بسیار به خود نزدیک می بیند .

 

به هر حال باید ببینیم این فوق ستاره مصری می تواند این کار مشکل را انجام دهد یا خیر ؟ 

 

نویسنده : دانیال محمدی

دیدگاه‌ها