کد خبر : 1520113 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 11:03 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال- اتلتیکومادرید

آرسنال و اتلتیکومادرید امشب در شرایطی به مصاف هم می روند که لیگ اروپا، آخرین شانس 2 تیم برای فتح جام در فصل جاری خواهد بود.

پیش بازی آرسنال- اتلتیکومادرید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در لیگ برتر شانسی برای کسب سهمیه ندارد، امیدوار است که واپسین روزهای حضور ونگر روی نیمکت این تیم، یک جام اروپایی را فتح کرده و خداحافظی شیرینی با سرمربی پرافتخار خود داشته باشد.

 

اما از آنسو اتلتیکومادرید که در ابتدای دهه فعلی متخصص فتح لیگ اروپا بود، در سودای تکرار خاطرات شیرین گذشته و فتح یک جام اروپایی با دیگو سیمونه خواهد بود.

 

1291847

 

در ترکیب آرسنال غیبت الننی، کازورلا، میخیتاریان و اوبامیانگ قطعی است و حضور اوزیل و جک ویلشر نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. در آنسو فیلیپه لوییس و خوان فران قادر به همراهی اتلتیکومادرید نخواهند بود اما به نظر می رسد دیگو کاستا بر خلاف انتظارات می تواند در لندن به میدان برود.

 

آرسنال اخیرا عملکرد فوق العاده ای در خانه داشته و علاوه بر کسب پیروزی در 6 دیدار اخیر، حداقل 3 گل به ثمر رسانده است اما اتلتیکومادرید در 4 بازی اخیر خارج از خانه خود در کسب پیروزی ناموفق بوده است.

 

تنها دیدار دو تیم به سال 2009 باز می گردد که آرسنال 1-2 موفق به غلبه بر حریف شد و حالا توپچی ها به دنبال تکرار پیروزی در خانه هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1298333

دیدگاه‌ها