کد خبر : 1520125 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 11:40 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود رئال و لیورپول به فینال قطعی شد؟

نتایج دیدارهای نیمه نهایی چمپیونزلیگ به نحوی رقم خورد که انتظار می‌رود رئال و لیورپول شانس بیشتری برای صعود به فینال داشته باشند.

صعود رئال و لیورپول به فینال قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ به دنبال اولین قهرمانی خود با سرمربی آلمانی هستند و همچنین پس از 13 سال، انگیزه بالایی برای کسب قهرمانی ششم در اروپا دارند. قرمزهای مرسی ساید در دیگر رقابت ها ناکام بوده اند ولی در چمپیونزلیگ خوش درخشیده اند و توانستند تا نیمه نهایی پیش بیایند و به نظر راه صعودشان به فینال هموار خواهد بود.

 

لیورپول روز سه شنبه میزبان رم بود و توانست با 5 گل از این تیم پیش بیفتد. عملکرد درخشان صلاح در این دیدار با دو گل و دو پاس گل، بسیاری را تحت تاثیر قرار داد ولی با خروج او از زمین، ناگهان لیورپول افت کرد و دو گل از رم دریافت کرد.

 

1298098

 

 

این دو گل امید را به اردوی رم بازگرداند تا این تیم برای بازی برگشت در المپیکو، انگیزه بالایی داشته باشد. رمی ها که در دور قبل، شکست 4-1 مقابل بارسا را با پیروزی 3-0 جبران کرده و به نیمه نهایی صعود کردند، حالا به یک نتیجه مشابه دیگر نیاز دارند تا به فینال صعود کنند ولی لیورپول که شرایط بارسا را در دیدار برگشت مقابل رم زیر نظر داشته، با این آمادگی که رم تمام تلاشش را برای برگرداندن نتیجه خواهد کرد، در زمین ظاهر خواهد شد و شانس بیشتری برای این بازی خواهد داشت.

 

در آن سو قهرمان دو دوره اخیر رقابت ها یعنی رئال، به دنبال هت تریک کردن در بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ است، رکوردی دست نیافتنی که بسیار بعید است تیم دیگری بتواند آن را تکرار کند. رئال در این مرحله به مصاف بایرن رفت تا پرتکرارترین دیدار چمپیونزلیگ، بار دیگر تکرار شود.

 

 

1298296

 

رئال شب گذشته مهمان بایرن مونیخ بود و با وجود اینکه بایرن کاملا بر بازی مسلط بود و موقعیت های فراوانی خلق کرد، این رئال بود که با دو گل مارسلو و آسنسیو حریف را شکست داد و با خیالی راحت برای بازی برگشت خانگی آماده خواهد شد. با این حال، سپیدپوشان که تجربه شکست خانگی 3-1 مقابل یوونتوس در دیدار برگشت را دارند، احتیاط بیشتری برای بازی برگشت خواهند داشت.  رئال در 6 دیدار اخیرش مقابل بایرن به پیروزی رسیده و باید دید بایرنی ها می‌توانند این طلسم را شکسته و اوضاع را تغییر دهند یا بار دیگر متحمل شکست خواهند شد.

 

 

1298342

 

 

رئال و لیورپول در صورت صعود به فینال، پنجمین بازی خود در چمپیونزلیگ را برگزار خواهند کرد. در 4 دیدار اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای لیورپول و 2 پیروزی برای رئال به دست آمده است. لیورپول در مرحله حذفی سال 2009، موفق شد با برتری در مجموع 5-0 از سد رئال عبور کند و رئال در مرحله گروهی سال 2014، در دو دیدار رفت و برگشت توانست 4-0 لیورپول را شکست دهد و باید دید در صورت صعود به فینال، کدام یک می‌توانند تعداد پیروزی‌هایشان را از حریف بیشتر کرده و جام را بالای سر ببرند.

دیدگاه‌ها