کد خبر : 1520141 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 13:13 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل جانشین‌های عزت‌اللهی در نقش جهان

دوئل علی کریمی و امید ابراهیمی در بازی سپاهان و استقلال یکی از تقابل های ویژه این مسابقه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بازی های سپاهان و استقلال در لیگ برتر همواره حساسیت های خاصی داشته و از این رو معمولا مسابقات جذابی از آب در آمده است. در این شرایط تفاوتی هم ندارد که سپاهان در پایین جدول انگیزه خاصی نداشته باشد.


درباره بازی فردا هم انتظار می رود مسابقه دو تیم یکی از جذاب ترین‌ها باشد. از آنجایی که استقلال برای نایب قهرمانی در لیگ تلاش می کند و سپاهان نیز به دنبال اعاده حیثیت است، پیش بینی می شود مسابقه نقش جهان صحنه های ویژه ای را در خود جای بدهد.

 

1298356


یکی از تقابل های جذاب استقلال و سپاهان حضور امید ابراهیمی و علی کریمی در ترکیب دو تیم است. این دو هافبک تدافعی ملی پوش که پای ثابت اردوهای تیم ملی در ماه های اخیر بوده اند، شانس قابل توجهی برای حضور در جام جهانی دارند. 


این دو بازیکن باتجربه در آخرین مسابقه فصل هفدهم لیگ برتر هم انگیزه خاصی دارند تا خود را به کادرفنی تیم ملی نشان دهند و در اردوهای آخر تا جام جهانی هم حضوری فعال داشته باشند.


از این رو با توجه به محرومیت سعید عزت اللهی در بازی اول جام جهانی مقابل مراکش، احتمالا کارلوس کی روش از بین ابراهیمی و کریمی یک نفر یا هردو را در ترکیب اصلی قرار بدهد. به همین خاطر پیش بینی می شود در بازی سپاهان و استقلال این دو هافبک تدافعی نقشی تاثیرگذار داشته باشند و برای کسب موفقیت تیم شان تلاش کنند.

دیدگاه‌ها