کد خبر : 1520144 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 13:26 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل ویژه جادوگر با برانکو و سرخپوشان

بعد از آن غروب حزن‌انگیز؛ علی‌کریمی در حوالی پرسپولیس

شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها بعد از مدت‌ها احتمالا در استادیوم پر از تماشاگر آزادی در کنار پرسپولیس خواهد بود.

بعد از آن غروب حزن‌انگیز؛ علی‌کریمی در حوالی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، جادوگر شماره هشت پرسپولیسی‌ها که بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال، از ابتدای این فصل به جرگه مربیان پیوسته، در اولین فصل حضور این تجربه توانسته سپیدرود را در لیگ حفظ کند.


علی کریمی اینبار در شرایطی مقابل پرسپولیس در قامت مربی حاضر خواهد شد که پیش از این در صورتی که اتفاقات غیرحرفه‌ای در مدیریت نفت رخ نمی‌داد، این تقابل خیلی زودتر رقم می‌خورد. او که اولین تجربه مربیگری خود را با قبول هدایت نفت تهران استارت زده بود، بعد از اینکه تدارک تیم را زیر نظر گرفت در ادامه در اتفاقی عجیب و در آستانه بازی‌ها از سوی مدیریت باشگاه کنار رفت. در صورتی که این اتفاق رخ نمی‌داد علی کریمی می‌توانست با تیمی که توسط علی دایی قهرمانی جام حذفی را به دست آورده بود و البته اسکلت خود را کاملا از دست داده بود، برابر پرسپولیس در سوپرکاپ حاضر شود. هر چند علی کریمی بعد از دو تقابلی که همراه با شکست حمید درخشان روی نیمکت نفت تهران مقابل پرسپولیس بود بار دیگر به نیمکت این تیم بازگشت اما فرصتی برای جدال با برانکو و پرسپولیس نصیبش نشد. 


اکنون در روز پایانی لیگ برتر علی کریمی با موفقیت به همراه سپیدرود در جنگ با بقا، با کمترین دغدغه و آسوده بابت دستیابی به این هدف، مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. روزی که برانکو و شاگردانش بی‌تاب پایان 90 دقیقه این جدال و جشن 30 بازی اقتدار خود در فصل و کسب قهرمانی هستند. 

 

1298359


کریمی که پیش از این در آزادی و مقابل پرسپولیس یکی از بیادماندنی‌ترین صحنه‌ها را برای هواداران این تیم با پیراهن استیل آذین رقم زده بود، اکنون بار دیگر با همان محبوبیت و اینبار روی نیمکت حریف قرار خواهد گرفت. او در زمان حضور در استیل آذین و در شرایطی که برای موفقیت مقابل تیم سابقش بی‌تابی می‌کرد از داور کارت قرمز دریافت کرد تا با بیرون آوردن پیراهن استیل آذین، پیراهنی که از پرسپولیس زیر آن پوشیده بود را به نمایش بگذارد و در میان تشویق بی‌امان هواداران راهی رختکن شود.


سرمربی کنونی سپیدرود که جنگ نابرابری را مقابل مدیران فدراسیون و باشگاهی‌اش آغاز کرده، با توجه به روحیاتی که از او سراغ داریم شاید این 90 دقیقه آخرین فریم‌هایش در جایگاه سرمربی را شاهد باشیم. کریمی که پیش از این بارها اعلام کرده مربیگری اتفاق مورد علاقه او محسوب نمی‌شود، چندین بار به احتمال دوری‌اش از این تجربه اشاره کرده بود و شاید چالش کنونی با مدیران باشگاه سپیدرود در نهایت او را کاملا نسبت به این مساله بی‌میل کند و در پایان بازی مقابل سپیدرود خداحافظی‌ دیگری را از او در آزادی شاهد باشیم. کریمی آخرین حضور خود در پرسپولیس را به بدترین شکل ممکن پایان داد؛ جایی که تیمش امیدوار به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و در نهایت التیام زخم‌های هواداران در روز خداحافظی مهدی مهدوی کیا بود اما در نهایت با شکست در ضربات پنالتی مقابل سپاهان یک روز غم انگیز برای او و دیگر بازیکنان رقم خورد. خداحافظی غریبانه‌ی مهدوی کیا و در نهایت خشم علی کریمی در رختکن با خبر حزن انگیزی برای هواداران این تیم همراه بود:" خداحافظ پرسپولیس"

 

1298358


هر چند خیلی‌ها در همان مقطع معتقد بودند که علی کریمی تصمیمی احساسی با توجه به شرایط گرفته و احتمال بازگشت او زیاد است اما سردار رویانیان و همراهانش که دل پرخونی از ستاره محبوب هواداران داشتند از این فرصت سود برده و راه هرگونه بازگشتی را به روی او بستند تا او آخرین فصل بازیگری‌اش را با پیراهن شماره هشت تراکتور خاتمه دهد.


اکنون علی کریمی 90 دقیقه در آزادی و حوالی پرسپولیس حضور خواهد داشت؛ در کنار برانکو و بازیکنان پرسپولیس که بار دیگر توانسته‌اند عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورند و هدف تشویق‌های روی سکوها هستند، مطمئنا بیشترین حجم تشویق‌ها و توجهات به علی کریمی خواهد بود. ستاره‌ای که هیچگاه و هیچ اتفاقی نتوانسته پیوند او و هواداران پرسپولیس را دچار خدشه کند و چه جالب که او عزیزترین و هیجان‌انگیزترین مهمان جشن قهرمانی پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها