کد خبر : 1520205 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 18:31 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

توافق صنعت نفت با خارجی‌ها برای تمدید(عکس)

در حالیکه دیدار پایانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا برگزار می‌شود، مدیریت این باشگاه از توافق با بازیکنان خارجی برای تمدید قرارداد خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه ای که امروز با حضور اعضای هیات مدیره و کرار جاسم، آگوستو سزار، لوسیانوپریرا و مگنو باتیستا 4بازیکن خارجی صنعت نفت برگزار شد، این بازیکنان بعد از  مذاکره  برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده به توافق نهایی رسیدند.


این توافق در حالی حاصل شد که تا زمان آغاز نقل و انتقالات رسمی لیگ برتر فرصت زیادی باقی مانده است.


کرار جاسم، لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا و آگوستو سزار با وجود پیشنهادهای داخلی و خارجی بسیار، بعد از این توافق با هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در فصل بعدی رقابتهای لیگ برتر بازهم برای نماینده آبادان به میدان خواهند رفت.

 

1298390


لوسیانو پریرا در لیگ پیشین 11گل به ثمر رساند و 5پاس گل را برای تیمش داد؛ کرار جاسم نیز 7گل زد و 4پاس گل داد.آگوستو سزار نیز با ثمر رساندن 5گل و دادن 3پاس گل از بهترین‌های لیگ هفدهم بود.

 

مگنو باتیستا نیز با نزدیک به 2هزار و 500دقیقه حضور در ترکیب صنعت نفت ضمن ارائه عملکرد خیره‌کننده در فاز دفاعی این تیم در لیگ برتر 2گل را برای تیمش به ثمر رساند و زننده تک گل این تیم در جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان بود.

دیدگاه‌ها