کد خبر : 1520274 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 10:13 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: چلسی صلاح را فروخت نه من

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی مدعی شد که جدایی محمد صلاح از چلسی در سال 2016 به تصمیم باشگاه انجام شد نه او.

مورینیو: چلسی صلاح را فروخت نه من

به گزارش "ورزش سه"، صلاح عملکرد بسیار خوبی در این فصل برای لیورپول داشته و توانسته عنوان بهترین بازیکن فصل را از آن خود کند. او 43 گل به ثمر رسانده و بهترنین گلزن اروپا به حساب می‌آید. این در حالیست که او در زمان حضورش در چلسی تنها 19 بازی برای این تیم در طول دو سال و نیم انجام داد حال مورینیو که در حال حاضر هدایت یونایتد را برعهده دارد، مدعی شد که صلاح با تصمیم باشگاه به فروش رسید.

 

 

 

1298453

 

او گفت:" اولین بار است که می‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم ولی موضوعی، ناعادلانه علیه من مطرح شده است. مردم می‌گویند این من بودم که صلاح را فروختم ولی برعکس آن است. من صلاح را خریدم. کاملا برعکس این موضوع، در حقیقت این من بودم که صلاح را خریدم. من به چلسی گفتم که صلاح را بخرد. من کسی بودم که مسئول جذب او بودم ولی او خیلی جوان بود، از لحاظ بدنی آماده نبود، از لحاظ روحی هم همینطور. از لحاظ فرهنگی نیز کاملا گم شده بود و اوضاع برایش خیلی سخت بود.

 

تصمیم گرفتیم او را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستم و او هم همین درخواست را داشت. او می‌خواست بازی کند و پخته تر شود. او می‌خواست برود و ما هم او را به صورت قرضی به فیورنتینا دادیم و اوضاعش بهتر شد. چلسی بود که او را فروخت نه من. این که من او را فروختم دروغ است. من او را خریدم. تصمیم گرفتم او را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستم. فکر می‌کردم چلسی به اندازه کافی بال چپ و راست دارد. خیلی ها هنوز از آن زمان در تیم هستند و در سطحی متفاوت قرار دارند."

دیدگاه‌ها