کد خبر : 1520388 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:11 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن دوباره سهمیه آسیا را از نفت گرفت

تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین بازی فصل خود مقابل نفت به برتری رسید و رسما سهمیه آسیا را به دست آورد.

ذوب آهن دوباره سهمیه آسیا را از نفت گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته پایانی لیگ برتر امروز با برگزاری 6 بازی آغاز شده و سایر دیدارها نیز تا دقایقی دیگر آغاز می شود.

 

در یکی از دیدارهای مهم امروز که چند دقیقه پیش به پایان رسید، تیم ذوب آهن در تهران میهمان نفت تهران بود. شاگردان امیر قلعه نویی که رتبه دوم جدول را در اختیار داشتند، جنگ حساسی را با استقلال و سایپا برای نایب قهرمانی پشت سر گذاشتند و با این پیروزی موفق شدند این کورس را ببرند.

از آنجا که در بازی های همزمان استقلال و سایپا هم حریفان خود را شکست دادند، پیروزی مقابل نفت برای ذوبی ها ارزشمندتر شد چرا که آنها اگر با باخت یا مساوی زمین بازی را ترک می کردند، به رتبه چهارم می رفتند و برای رسیدن به سهمیه آسیا باید منتظر فینال جام حذفی و قهرمانی استقلال می ماندند.

 

بدین ترتیب ذوب آهن سهمیه آسیایی خود را با پیروزی مقابل نفت گرفت. جالب است که این تیم، حضور در همین فصل از رقابت های آسیایی را نیز مدیون نفت تهران و اتفاقات عجیب و بدهی های این تیم است. نفتی ها فصل پیش قهرمان جام حذفی شدند و باید به لیگ قهرمانان می رفتند اما به دلیل بدهی ها و مشکلات مالی، AFC از حضور این تیم در آسیا جلوگیری کرد و ذوب آهن که سال گذشته در لیگ چهارم شده بود، به جای نفت راهی لیگ قهرمانان شد.

دیدگاه‌ها