کد خبر : 1520404 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:36 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی: هنوز تصمیم نگرفتم اما سایپا قدر مارا ندانست

مهاجم سایپا می گوید که امسال در سایپا بسیار اذیت شد و باشگاه قدر زحمت بازیکنان را ندانست.

ترابی: هنوز تصمیم نگرفتم اما سایپا قدر مارا ندانست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی ستاره سایپا بعد از گلزنی برابر پیکان در جمع خبرنگاران گفت: برای ما بازی خوبی نبود و امروز در زمین خوب نبودیم اما توانستیم برنده باشیم. منتظر بازی استقلال در جام حذفی هستیم تا تکلیف ما مشخص شود. امیدوارم بتوانیم به عنوان تیم چهارم، سهمیه آسیا را کسب کنیم.


ترابی در ادامه درباره پیشرفت سایپا نسبت به فصل گذشته، افزود: امسال سایپا خیلی خوب نتیجه گرفت و فوق العاده بودیم اما نتایج به چشم باشگاه نیامد و باشگاه قدر بازیکنان را ندانست و کمکی به ما نکرد. امسال خیلی اذیت شدیم اما امیدوارم مشکلات حل شود.


او در واکنش به این موضوع که آیا با تراکتورسازی برای فصل آینده تمام کرده، تصریح کرد: خدمت برای من یک معضل است اما هنوز تصمیم نگرفتم. دوست دارم جایی به فوتبالم اداه دهم که بتوانم پیشرفت کنم. اولویت برای من بعد از سربازی، رفتن به اروپا است و اگر پیشنهاد خوبی باشد، می روم و اگر نبود، دوست دارم جایی باشم که بتوانم پیشرفت کنم و هدف های مهم تری را دنبال کنم.


ترابی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد اروپایی دارد، گفت: فعلا خبری ندارم و امروز آخرین بازی لیگ بود و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

دیدگاه‌ها