کد خبر : 1520412 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:45 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان جهان: جوانمردی بود توپ را بیرون بزنم

سامان نریمان جهان هافبک تیم گسترش فولاد با نمایش یک حرکت جوانمردانه دیدار گسترش ـ پدیده را تحت تاثیر خود قرار داد.

نریمان جهان: جوانمردی بود توپ را بیرون بزنم

به گزارش "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه بنیان دیزل، نریمان جهان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه درباره این حرکت گفت: من زمانی که می خواستم توپ را بزنم دیدم که بازیکن پدیده با درد به خود می پیچید و به همین منظور توپ را بیرون زدم. البته اگر هم گل می شد نه خیلی روی نتیجه بازی تاثیرگذار بود و نه اتفاق خاصی برای گسترش به همراه داشت از همین رو فکر کردم جوانمردی آن است که توپ را به بیرون بزنم.
او در پاسخ به این سوال که آیا می خواست جوانمردی خود را در آن صحنه به کسی یاد بدهد هم چنین گفت: همه این کار را بلد هستند و نیاز نیست کار جوانمردانه را به کسی یاد بدهم. گفتم که در آن موقع بهترین تصمیمی که گرفتم بیرون زدن توپ بود. 


نریمان جهان درباره تساوی بدون گل در بازی آخر لیگ گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. البته انگیزه هر دو تیم پایین تر از سطح انتظارشان بود چون برد و باخت تاثیری در رتبه دو تیم نداشت و همین موضوع جذابیت بازی را کم کرده بود. 


آخرین سوال از او هم در مورد رتبه نهم گسترش در لیگ امسال بود که او چنین گفت: ما فصل را با رتبه نهم پایان دادیم و به اعتقادم گسترش این فصل خوب بود اگرچه بهتر از این می توانست نتیجه بگیرد چون این تیم ابتدای فصل جز تیم های پایین جدولی بود و با توجه به امکانات و شرایطش نباید چنین جایگاهی داشته باشد. این تیم استحقاق بالاتر از این ها را هم دارد.

دیدگاه‌ها