کد خبر : 1520413 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:47 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکسیرا: قلعه نویی از من خوشگل تر است!

مربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که خستگی و فشار عصبی علت عدم حضور قلعه نویی در نشست خبری است.

تکسیرا: قلعه نویی از من خوشگل تر است!

به گزارش "ورزش سه"، تکسیرا مربی تیم ذوب‌آهن بعد از نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: ما فصل را اینگونه تمام کردیم و یک بازی سخت داشتیم. چند بازی سخت را پشت سر گذاشته و خسته بودیم اما برای یک بازی سخت آماده بودیم. نفت خوب سازماندهی شده بود و می‌خواستیم زود گل بزنیم. می‌دانستیم اگر زود گل بزنیم بازی را کنترل می‌کنیم. بنابراین در نیمه اول به هدفمان رسیدیم و بازی عادلانه بود. امسال مشکلاتی داشتیم اما نیم فصل دوم نشان دادیم تیم خوبی داریم و ارزش قلعه‌نویی را نشان دادیم. باید به بازیکنان تبریک گفت و به بازی‌های آسیایی فکر کرد.


در ادامه خبرنگار شبکه خبر نسبت به عدم حضور قلعه‌نویی در نشست خبری اعتراض کرد و مدیررسانه‌ای ذوب‌آهن خستگی و فشار عصبی را دلیل غیبتش دانست.


تکسیرا نیز گفت: مطمئن باشید موقعیت زود دیگری گیرتان می‌آید تا با قلعه نویی صحبت کنید. او بسیار خسته بود و شرایطش را نداشت. می‌دانم که او از من خوشگل‌تر است و به همین خاطر می‌خواستید امروز به نشست بیاید!


مربی ذوب‌آهن همچنین درباره بازی آسیایی تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: ابتدا باید مقداری استراحت کنیم و سپس با آرامش آماده مصاف آسیایی شویم. این مسابقات با لیگ متفاوت است. هدف اول ما قرار گرفتن در رتبه دوم بود که به آن رسیدیم. از دو روز دیگر به بازی آسیایی فکر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها