کد خبر : 1520416 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 19:50 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی راد: حیف است مشهد در لیگ برتر نباشد

رضا جلالی راد دروازه بان پدیده از کشف های فوتبال مشهد در فصل گذشته بود.

جلالی راد: حیف است مشهد در لیگ برتر نباشد

به گزارش "ورزش‌سه"،  از میکسدزون ورزشگاه بنیان دیزل، جلالی راد گفت: خدا را شکر امسال سال خوب فوتبالی من بود اگرچه پدیده سختی های زیادی را پشت سر گذاشت اما در کل فصل برای خودم خیلی خوب بود و از آقای هاروت مربی دروازه بان هایمان تشکر می کنم. از آقای مهاجری سرمربی تیم که به من اعتماد کردند و اجازه دادند تا بیشترین بازی ها را درون دروازه باشم و خودم را به لیگ برتر معرفی کنم تشکر می کنم.


وی درباره سقوط عجیب پدیده در این فصل بعد از شروع پرقدرتش گفت: ما این فصل با قدرت کارمان را شروع کردیم و قصدمان کسب سهمیه بود و تلاشمان را هم برای کسب این مقام داشتیم اما اتفاقاتی باعث شد که پدیده دچار بحران شود و نتواند به آن هدفی که در سر داشت برسد. از کسانی که واقعا کمک بزرگی به تیم داشتند تشکر ویژه ای دارم اما با وجود این حمایت ها باز هم نتوانستیم به روزهای اوج برگردیم و در نهایت فصل را با رتبه یازدهم به پایان رساندیم.


از او سوال کردیم آیا این خبر که پدیده دوباره قصد تیم داری دارد را باور می کند یا نه. او جواب داد: واقعا فرقی برایم ندارد. تیم داری پدیده برای مشهدی ها خوشحال کننده است و حیف است استان بزرگی مثل خراسان نماینده در لیگ برتر نداشته باشد. امیدوارم مسئولین فکری به حال مشکلات تیم های مشهدی کنند تا پدیده فصل آینده را بدون مشکل آغاز کنند.

دیدگاه‌ها