کد خبر : 1520431 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 20:17 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

هرجا بروم می خواهم پیشرفت کنم

عباسیان: امسال سال عجیب پدیده بود

معین عباسیان وینگر تیم فوتبال پدیده قصد جدایی از این تیم مشهدی را دارد.

عباسیان: امسال سال عجیب پدیده بود

به گزارش "ورزش‌سه"، از میکسدزون ورزشگاه بنیان دیزل، عباسیان در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه درباره بازی امروز و تساوی در تبریز گفت: ما در این سه بازی دنبال این بودیم تا شخصیت از دست رفته پدیده را دوباره به تیم بازگردانیم که خب خدا را شکر توانستیم از 3 بازی پایانی 7 امتیاز کسب کنیم تا حداقل لیگ را خوب پایان دهیم. خدا را شکر بازی خوبی بود و هر دو تیم برای امتیاز مقابل هم قرار گرفته بودند، هم گسترش و هم ما موقعیت گلزنی داشتیم اما خب ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد. 


عباسیان در مورد تجربه امسال تیم فوتبال پدیده هم گفت: امسال یکی از سال های عجیب پدیده بود. امسال کلا استراتژی باشگاه روی کسب سهمیه آسیایی بود که در نیم فصل اول هم خوب کار کردیم و توانستیم خودمان را در جمع 4 تیم بالای جدول قرار دهیم اما در نیم فصل دوم کسر 6 امتیاز باعث شد تا دو، سه هفته را از دست بدهیم و در کُپ این موضوع بودیم و دیگر هم آن امتیازات به حساب ما بازنگشت. پس از آن اختلافاتی در باشگاه و مجموعه و مدیران فعلی وجود داشت که در ادامه دوستانی برای کمک به بقای پدیده پا پیش گذاشتند و کمک کردند تا پدیده در لیگ بماند. شرایط کم کم با حضور آنها بهتر شد و توانستیم آبروی رفته پدیده را به این تیم بازگردانیم. تیم داری پدیده در این فصل صددرصد خبر خوبی برای همه مشهدی هاست و از اینکه مسئولین دست به دست دادند و با توجه به سقوط سیاه جامگان می خواهند کمک کنند تا پدیده بهترین فصل را رقم بزند جای خوشحالی دارد و مطمئنا فصل آینده پدیده متفاوت تری را نسبت به این فصل خواهیم دید. 


آخرین صحبت این بازیکن هم در مورد جدایی احتمالی و ترک مشهد است. او می گوید: من هدف بزرگی دارم و از ابتدای فصل سعی کردم طوری کار کنم که بتوانم روز به روز پیشرفت کنم. تازه بازی های لیگ تمام شده است و هفته های آینده تیم بعدی را انتخاب خواهم کرد. با اتفاقاتی که این فصل برایم در پدیده رقم خورد دیگر فکر نمی کنم در این تیم بمانم و امیدوارم هر کجا که می روم بتوانم این پیشرفت را ادامه دهم تا به رشد فوتبالم کمک شود.

دیدگاه‌ها