کد خبر : 1520451 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 20:57 | 98.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان اختلاف ها با ورود یک مربی بزرگ

سپاهان به این باخت نیاز داشت!

حرکت سپاهان برای فصل آینده لیگ برتر از همین حالا آغاز شده است. آنها مذاکرات خود را با امیر قلعه نویی سرمربی تیم ذوب آهن آغاز کرده اند.

سپاهان به این باخت نیاز داشت!

به گزارش "ورزش‌سه"،  شاید جالب ترین صحنه دیدار سپاهان ـ استقلال برای برخی هواداران تصویری بود که کارگردان تلویزیونی ناغافل از یک کودک حاضر در ورزشگاه نقش جهان گرفت، کودک تحت تاثیر شعارهای جمعی، شعار امیر قلعه نویی را همراه با جمعیت تکرار می کرد؛ قلعه نویی البته خود در تهران و در ورزشگاه تختی یک بازی دشوار و حیاتی را پشت سر می گذاشت اما برای او قابل پیش بینی بود که نامش را در نقش جهان فریاد می کنند و شاید به همین دلیل در نشست مطبوعاتی انتهای مسابقه شرکت نکرد. 


سپاهان که یک فصل دشوار و تلخ را پشت سر گذاشته و تقریبا هیچ نقطه روشنی در کارنامه این تیم به چشم نمی خورد امروز نمایش بدی نداشت اما توان این تیم برای مقابله با استقلال اوج گرفته کافی نبود. بنابراین پس از فشارهای گاه و بیگاه در طول بازی که بدون خلق موقعیت جدی همراه بود، آبی ها دوباره در انتهای مسابقه زمین را در دست گرفتند و همین موجب اعتراض مجدد طرفداران سپاهان و متشنج شدن سکوهای نقش جهان شد. جایی که از قدیم در تسخیر لیدرهای سنتی طلایی پوشان است که به هر صورت نقش خود را در انتخاب سرمربی بعدی بازی می کنند. نام قلعه نویی امروز در شرایطی بیش از همیشه به گوش می رسید که این مربی زمانی جنگ سختی با منصور ابراهیم زاده سرمربی امروز سپاهان داشت. 

 

1298595

 

1298596


ابراهیم زاده که پرافتخارترین مربی اصفهانی ها در لیگ برتر هم هست، بیشتر افتخارات خود را با لباس مربیگری ذوب آهن به دست آورده اما همه می دانند که چه علاقه ای به سپاهان دارد. با این حال او در بدترین زمان به تیم محبوبش پیوست تا برای همیشه شانس یک حضور موفق در جمع طلایی پوشان را از دست بدهد و آخرین شایعات مبنی بر ابقا را به باد بسپارد. همانطور که امروز گفت سپاهان گزینه های دیگری برای مذاکره و صحبت (به جز او) دارد. اعتراف تلخی که به معنای اتمام دوره کاری این مرد خوشنام اصفهانی است. 


سپاهان که از قضا قلعه نویی را برای فصل آینده نشان کرده تا این مربی دوباره طلایی پوشان را به روزهای خوب برگرداند، فعلا منتظر طولانی ترین بله احتمالی است. قلعه نویی که با ذوب آهن نایب قهرمان شده از فرصتی که این تیم برایش مهیا کرده راضی است و شاید به کار خود در نیمه سبز اصفهان ادامه بدهد. بخصوص که تیم او فرصت خوبی برای حضور در جمع 8 تیم آسیا دارد. 


اینکه آیا سرمربی آینده سپاهان قلعه نویی است یا فرد دیگری هدایت پرافتخارترین تیم لیگ برتر را در دست می گیرد موضوع مهمی است اما نه به اهمیت قطعیت یک تصمیم؛ اینکه سپاهان سرمربی بزرگ می خواهد. این چیزی بود که شکست امروز در نقش جهان فریادش زد.

 

1298598

 

دیدگاه‌ها