کد خبر : 1520543 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 09:21 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

تابش اعلام کرد:

منصوریان و قطبی گزینه سرمربیگری سپاهان نیستند

سرپرست باشگاه سپاهان اعلام کرد علیرضا منصوریان و افشین قطبی جزو گزینه های سرمربیگری این تیم نیستند.

منصوریان و قطبی گزینه سرمربیگری سپاهان نیستند

به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان باشگاه سپاهان قصد دارند برای فصل آینده تیم قدرتمندی را ببندند و روانه مسابقات کنند تا خاطرات تلخ چند سال گذشته از ذهن هواداران پاک شود. در این بین شایعاتی درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم وجود دارد. در این باره گفته می شد علیرضا منصوریان و افشین قطبی از گزینه های باشگاه سپاهان برای هدایت تیم در فصل آینده هستند که سرپرست باشگاه این موضوعات را رد کرد .


مسعود تابش در این باره گفت: «ضمن احترامی که برای منصوریان قائلم و او یک بازیکن و مربی خوب بوده است،‌ اما این نفراتی(منصوریان و قطبی) که شما نام بردید مدنظر باشگاه سپاهان نیستند. همانطور که گفتم منتظریم تا چند روز آینده همه چیز نهایی شود و بعد اعلام کنیم.»


وی درباره زمان انتخاب سرمربی جدید سپاهان افزود: «ما در هفت الی هشت روز آینده سرمربی تیم‌مان را انتخاب خواهیم کرد. ما دیدگاه‌هایی داریم،‌ اما می‌خواهیم کار نهایی شود و بعد آن را اعلام کنیم. به همین دلیل هم است که می‌خواهیم ابتدا سرمربی را انتخاب کنیم و بعد به سراغ بازیکنان برویم. ما کمیته فنی خوبی داریم، اما ممکن است بازیکنی مورد تأیید این کمیته باشد،‌ اما سرمربی به آن اعتقاد نداشته باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها