کد خبر : 1520574 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 10:46 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: بعد از بالا بردن کاپ بچه ها را به زمین راه دادیم

توضیح سازمان لیگ درباره حضور فرزندان در جشن قهرمانی

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را درباره حضور فرزندان بازیکنان پرسپولیس در جشن قهرمانی ارائه کرد.

توضیح سازمان لیگ درباره حضور فرزندان در جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش‌سه"، حضور فرزندان بازیکنان پرسپولیس در جشن قهرمانی روز گذشته این تیم توجه خیلی ها را به خود جلب کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می شد سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده فرزند بازیکنان نمی توانند در جشن حضور یابند.


سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره به "ورزش سه" گفت: تا قبل از اینکه کاپ قهرمانی به تیم اهدا شود، جشن در دست سازمان لیگ است ، اما بعد از اینکه کاپ بالای سر برده شد، دیگر حضور افراد در زمین دست ما نیست. با این حال ما برنامه ریزی کرده بودیم که فرزندان بازیکنان بعد از بالا بردن کاپ قهرمانی به داخل زمین بیایند.


وی ادامه داد: با بازیکنان پرسپولیس صحبت کرده بودیم که بچه هایشان را قبل از بالابردن کاپ قهرمانی به داخل زمین نیاورند. به آنها گفتیم که بعد از بالا بردن کاپ فرزندان شان را خودمان به داخل زمین و نزد پدران شان هدایت می کنیم که این اتفاق رخ داد.ما بچه ها را در تونل نگه داشتیم و یک ال سی دی هم برای آنها گذاشتیم تا از تلویزیون پدران شان را ببینند و بعد هم وقتی کاپ بالای سر بازیکنان رفت، فرزندان را به داخل زمین هدایت کردیم.


رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین گفت: درباره اینکه می گویند در تمام دنیا چنین اتفاقی می افتد ، ما باید یک مساله را در نظر بگیریم. در خارج از کشور سکوهای به زمین مسابقه چسبیده است اما استادیوم های ما چون خندق دارد سخت است فرزندان بازیکنان را سریعا به داخل زمین بیاوریم. به همین خاطر باید ساز و کاری را برای این موضوع در نظر می گرفتیم. ما حتی با وزیر ورزش و آقای گرشاسبی نیز در این باره هماهنگ کرده بودیم.


فتاحی در پایان افزود: خداراشکر که جشن قهرمانی بسیار شکیل انجام شد. فکر می کنم همه از مراسمی که دیشب برگزار کردیم، راضی بودند و این برای ما کافی است.

دیدگاه‌ها