کد خبر : 1520576 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 11:13 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد پوچتینو از توئیت عجیب اتحادیه فوتبال انگلیس

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام به انتقاد از توئیت منتشر شده در حساب کاربری اتحادیه فوتبال انگلیس که هری کین را مورد تمسخر قرار می‌داد، پرداخت.

انتقاد پوچتینو از توئیت عجیب اتحادیه فوتبال انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس ویدیویی از کریس اسمالینگ منتشر کرد و در توضیحش نوشت: « چه چیزی در جیب توست؟» و در ویدیو، کریس اسمالینگ پاسخ می‌داد : «هری کین». این موضوع کنایه به دیدار دو تیم در جام حذفی انگلیس دارد که یونایتد موفق شد 2-1 پیروز شود و اسمالینگ به خوبی هری کین را کنترل کرده بود. حال پوچتینو به انتقاد از این توئیت اتحادیه پرداخت.

 

 

1298763

 

 

او گفت:" ما باید از بازیکنان انگلیسی مراقبت کنیم. باید به آنها باور داشته باشیم، باید به آنها یاد بدهیم، آنها را رو به تحصیلات سوق دهیم و این شرایط باعث ناراحتی من می‌شود. به نظر من این توئیت شرم آور بود. به این خاطر شرم آور بود که اتحادیه یعنی فوتبال انگلیس و در سوی دیگر بازیکنی مثل هری کین که در جام جهانی حضور خواهد داشت قرار گرفته... . فکر می‌کنم درک این موضوع خیلی دشوار بود، خیلی خیلی دشوار."

 

کین در این فصل 37 گل در 44 بازی برای تاتنهام به ثمر رسانده است. با این حال او در دیدار حساس مقابل یونایتد ناکام بود. او در دو فصل اخیر بهترین گلزن لیگ برتر بوده ولی این فصل کار دشواری در رقابت با محمد صلاح داشته و فعلا در این کورس شکست خورده است.

 

دیدگاه‌ها