کد خبر : 1520605 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 13:10 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

از هواداران تراکتور معذرت می‌خواهم، سال بعد جبران می‌کنیم

پهلوان: امیرخان! به خدا من کم‌کاری نکردم

هافبک تاثیرگذار تراکتورسازی اعلام کرد از قلعه‌نویی دلخوری ندارد اما خطاب به او گفت که هیچ کم‌کاری در دوران حضور در ذوب‌آهن نکرده است.

پهلوان: امیرخان! به خدا من کم‌کاری نکردم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی آخرین مسابقه فصل خود در لیگ هفدهم را با نتیجه یک بر صفر مقابل فولاد به پایان رساند تا مرهمی روی زخم‌های این تیم باشد. تک گل این مسابقه را احسان پهلوان به ثمر رساند تا 6 گله شود و با توجه به یک پنالتی که گرفته و یک پاس گلی که داده است، تاثیرگذار ترین بازیکن تراکتور در نیم فصل دوم لقب بگیرد. 
پهلوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره فصلی که گذشته، حاشیه‌هایی که پشت سر گذاشت،‌‌ شرایط تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


بدشانسی باعث شد اول فصل به چشم نیایم


من اول فصل در ذوب آهن حضور داشتم و به نظر خودم تلاشم را انجام دادم تا بهترین‌ بازی‌هایم را برای این تیم داشته باشم. وجدانم راضی است که همه تلاشم را برای ذوب‌آهن کردم و دوندگی زیادی داشتم. فکر می‌کنم بدشانسی‌هایی که آوردم باعث شد آنطور که باید به چشم نیایم و دیده نشوم. توپ های من به گل نمی‌رفت و تیم هم نتایج خوبی نمی‌گرفت. با این حال در نیم فصل دوم به تراکتورسازی رفتم و با اینکه بازی‌های خوبی انجام دادیم اما مزد زحمات خود را نگرفتیم. ما در آسیا 6 بازی خوب انجام دادیم اما نتایج مان خوب نبود. در لیگ برتر هم واقعا بدشانسی‌های زیادی آوردیم. می‌توانستیم خیلی از بازی‌ها را ببریم اما باختیم. 

 


خوشحالم لیگ را با کام شیرین به پایان بردیم


خداراشکر می‌کنم که توانستم عملکرد خوبی در تراکتورسازی داشته باشم. 6 گل زدم، یک پنالتی گرفتم و یک پاس گل دادم. این عملکرد خوب راضی ام می‌کند اما دوست داشتم عملکردم توام با نتایج خوب تراکتورسازی باشد. خوشحالم که بازی آخر را بردیم و با کام شیرین لیگ را به پایان بردیم. هرچند که نتایج در حد و اندازه‌های تراکتورسازی نیست.

 


تراکتوری‌ها حق دارند ناراحت باشند


هواداران تراکتورسازی حق  دارند از نتایج تیم‌شان ناراحت باشند. تراکتور هر سال هدفش قهرمانی در لیگ است و آنها انتظار داشتند امسال هم اینطور باشد. با این حال فکر می‌کنم محرومیت از نقل و انتقالات در ابتدای فصل به ضرر تیم تمام شد. هرچند که بازی‌های خوبی داشتیم اما بدشانس بودیم و به اهدافمان نرسیدیم. 

 

1262169

 


از هواداران تراکتور معذرت می‌خواهم


باید از هواداران تراکتورسازی معذرت خواهی کنم. آنها امسال واقعا صبوری کردند. تراکتورسازی آینده درخشانی دارد و شک ندارم که به روزهای اوج برمی‌گردم. من هم به عنوان یک سرباز نهایت تلاشم را انجام می‌دهم و انشاءالله فصل بعد نتایج خوبی بگیریم.

 


من، دانیال و مهدی‌پور آبرویمان را به خطر نمی‌اندازیم


ذوب آهن در اوایل فصل نتایج خوبی نمی‌گرفت. ما در آن مقطع در چند بازی جلو افتادیم اما در نهایت نبردیم. با این حال من، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی‌پور هیچ کم کاری نکردیم. ما همه تلاشمان را کردیم. فوتبالیست وجدان دارد و آبرویش را به خطر نمی‌گذارد. این حرف ها درباره ما درست نیست و فکر می‌کنم کسی که بگوید ما کم کاری کردیم، کم لطفی کرده است. 

 


امیرخان! از ته قلبم می‌گویم تلاشم را کردم


دلخوری از امیر قلعه‌نویی ندارم. امیرخان مربی بزرگی است و از ته قلبم به او می‌گویم که به خدا قسم همه تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم. همه کار کردم تا بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم اما بدشانس بودیم و تیم نتایج خوبی در آن مقطع نگرفت. به هر حال از باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم؛ نایب قهرمانی این تیم را هم تبریک می‌گویم.

 


فصل آینده، برای تراکتورسازی است


شک نکنید تراکتورسازی به روزهای خوب برمی‌گردد. حق هواداران تراکتورسازی بسیار بالاتر از این است. هواداران تراکتور آدم هایی دلسوز هستند. قطعا با تقویت تیم در فصل آینده نتایج خوبی می‌گیریم و می‌توانیم هواداران را راضی کنیم.

 


برای رفتن به روسیه همه تلاشم را کردم


من نهایت تلاشم را برای حضور در لیست تیم ملی انجام دادم. طبیعتا دوست دارم به جام جهانی روسیه بروم اما حق مربی است که نفراتش را انتخاب کند. انصافا تیم ملی بازیکنان خیلی خوبی هم دارد و من به سلیقه کی‌روش احترام می‌گذارم. امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید، ضمن اینکه برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها