کد خبر : 1520625 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 14:43 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

ننزیچ: فدراسیون باید طلبم از راه آهن را بدهد!

دروازه بان اسلوونیایی سابق راه آهن می گوید دو سال در این تیم زجر کشیده ولی مطالباتش را پرداخت نمی کنند.

ننزیچ: فدراسیون باید طلبم از راه آهن را بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، ایگور ننزیچ درباره شکایتش از باشگاه راه آهن به فیفا گفت: چند وقت هست که به فیفا شکایت کردم، حکم هم قطعی است و راه آهن باید حقم را در تیمی که برایش زحمت کشیدم، بدهد. من و بازیکنان راه آهن برای این تیم زحمت کشیدیم ولی فردی به نام کیانیان سودش را برد. او از انتقال برادران محمدی کلی سود کرده است ولی پول بازیکنان را نداد.


وی افزود: حالا هم من حکم از فیفا گرفته ام اما با این حال باشگاه راه آهن  هیچ اقدامی برای پرداخت پول من نمی کند. فدراسیون ایران باید اقدام کند تا باشگاه حقم من را بدهد وگرنه پول من را فدراسیون ایران باید بدهد.


دروازه بان سابق راه آهن ادامه داد: دو سال در ایران زجر کشیدم، مدت طولانی را در اتاقی در استادیوم اکباتان خوابیدم و فقط به خاطر رقم قراردادم تحمل کردم. با بدترین شکل مسوولان راه آهن به من گفتند برو و من رفتم و دوباره گفتند مربی عوض شده بیا و برگشتم. هیچ حرفی و رفتار غیر حرفه ای نکردم ولی حالا پولم را از فوتبال ایران و راه آهن می خواهم. من به آنها تخفیف خوبی دادم اما باز هم پولم را ندادند. یک مسؤول در فوتبال باید با این باشگاه و مدیرانش برای این رفتار برخورد کند که برای حکم فیفا هم بی تفاوت هستند.

دیدگاه‌ها