کد خبر : 1520657 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 16:55 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 0-0 استوک: توقف بدموقع قرمزها

لیورپول در دیداری خانگی مقابل استوک سیتی با تساوی 0-0 متوقف شد و جایگاه اش در رتبه سوم جدول لیگ برتر هم به خطر افتاد.

لیورپول 0-0 استوک: توقف بدموقع قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در آستانه رسیدن به فینال چمپیونزلیگ هستند، در دیدار امروز نتوانستند دروازه تیم قعر جدولی استوک سیتی را باز کنند و دو امتیاز حساس را از دست دادند.

استوک بازی را بهتر آغاز کرد اما این لیورپولی ها بودند که در دقیقه 4، اولین موقعیت جدی بازی را به وجود آوردند ولی ارسال الکساندر آرنولد را جک باتلند مهار کرد. یک دقیقه بعد محمد صلاح در موقعیتی عالی با باتلند تک به تک شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

پس از آن بازی متعادل تر شد و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها به وجود آمد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

 

1298818

 

در ادامه بار دیگر لیورپولی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند موقعیت بسیار خوب روی دروازه استوک ایجاد کردند اما ضربات محمد صلاح و دنی اینگس نتوانست باتلند را مغلوب کند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، باز هم استوک نمایش بهتری داشت ولی در دقیقه 50، این لیورپولی ها بودند که می توانستند به گل برسند اما باز هم ضربه صلاح راهی به چهارچوب دروازه استوک پیدا نکرد.

 

 

1298821

 

بازیکنان استوک که با توجه به جایگاه شان در جدول، به شدت خطر سقوط را احساس می کنند، در ادامه تلاش زیادی کردند تا دروازه لیورپول را باز کنند اما موقعیت های این تیم نیز یکی بعد از دیگری از دست رفت.

 

حملات دو تیم برای رسیدن به گل برتری تا دقایق پایانی ادامه داشت اما هیچ یک از آنها ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها