کد خبر : 1520691 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 20:39 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بارسلونا به شایعات جدایی

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا مدعی شد اخبار مربوط به جدایی او شایعه است.

واکنش سرمربی بارسلونا به شایعات جدایی


به گزارش "ورزش سه"، والورده همچنین به تمجید از عملکرد آندرس اینیستا پرداخت و او را بازیکنی غیرقابل جایگزین در ترکیب بارسلونا قلمداد کرد. همچنین بعد از شکست بارسلونا برابر رم، اخباری در مورد نارضایتی مدیریت بارسا از عملکرد والورده و احتمال جدایی وی شنیده شد که سرمربی بلوگرانا آن را رد می کند.

 

جدایی اینیستا: "در مورد جایگزین اینیستا با وی صحبت کرده ام اما این صحبت ها بین بازیکن و سرمربی خصوصی است و لازم نیست ما خودمان را گول بزنیم زیرا اینیستا بازیکنی غیرقابل جانشین است.

 

1298549

 

دشوار است تصور کنیم می توان بازیکنی مشابه اینیستا پیدا کرد و وقتی چنین بازیکنی از تیم شما جدا می شود، شما باید در تلاش برای یافتن راه جدیدی برای ایجاد تعادل باشید."

 

گارد افتخار احتمالی رئال: "در مورد بحث گارد افتخار خیلی صحبت می شود و پیش از رفتن ما به برنابئو نیز در این خصوص خیلی بحث شد اما من معتقدم این صحبت حداقل میان بارسلونا و رئال مادرید خیلی بزرگ شده است.

 

حالا شرایط به شکلی شده که انگار گارد افتخار وسیله ای برای تحقیر رقباست نه تمجید از شما، اما اینیستا لیاقت آن را دارد که در تمامی استادیوم ها برای او گارد افتخار تشکیل شود."

 

اخبار جدایی والورده در پایان فصل: "اینها همه شایعه است. من 3 سال دیگر قرارداد داشته و از حضور در بارسلونا خوشحالم."

دیدگاه‌ها