کد خبر : 1520720 | 08 اردیبهشت 1397 ساعت 23:45 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: پیدا کردن جانشینی برای اینیستا غیرممکن است

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که نمی تواند جانشینی برای آندرس اینیستا پیدا کند که بتواند جای خالی این هافبک باتجربه را به طور کامل پر کند.

والورده: پیدا کردن جانشینی برای اینیستا غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از هفته ها گمانه زنی، سرانجام آندرس اینیستا روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و هرچند نامی از مقصد بعدی اش نبرد اما گفته می شود که فصل آینده در لیگ چین بازی خواهد کرد. والورده در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش بعد از اعلام جدایی اینیستا، تایید کرد که پیدا کردن جانشینی برای این ستاره باتجربه تقریبا غیرممکن است.

او به خبرنگاران گفت:" من با آندرس صحبت کردم. اما نمی توانم بگویم در چه موردی. ما قصد گول زدن کسی را نداریم؛ اینیستا بازیکنی غیرقابل جانشین است.

دشوار است که فکر کنیم می توانیم بازیکنی شبیه به او پیدا کنیم. وقتی بازیکنی در این سطح می رود، باید به دنبال یک توازن جدید در تیم باشید."

 

 

1286997

 

بارسا می تواند با پیروزی در بازی فردا مقابل دپورتیوو لاکرونیا، قهرمانی اش در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کند و در این صورت، در بازی هفته آینده مقابل رئال مادرید، طبق رسم همیشگی، رئالی ها باید برای بازیکنان بارسا گارد افتخار تشکیل بدهند.

والورده در این مورد گفت:" در مورد گارد افتخار خیلی صحبت می شود. وقتی پای بارسا و رئال در میان است، کل مفهوم گارد افتخار طور دیگری برداشت می شود. آنها احساس عجیبی دارند. به نظر می رسد بیشتر مسئله تحقیر کردن حریف مطرح است، تا تشویق شما. آندرس این شایستگی را دارد که تمام ورزشگاه برایش گارد افتخار تشکیل بدهند."

بعد از ناکامی بارسلونا در رسیدن به مراحل پایانی چمپیونزلیگ، شایعاتی در مورد جدایی والورده منتشر شد اما او این موضوع را رد کرد.

" اینها شایسته است. من سال بعد قرارداد دارم و از بودن در اینجا راضی هستم."

دیدگاه‌ها