کد خبر : 1520727 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 01:19 | 67.6K بازدید | 1 دیدگاه

در شب پرهیجان سن سیرو

اینتر 2-3 یوونتوس: قهرمانی رفت و برگشت!

یوونتوس در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 اینتر را شکست بدهد و همچنان شانس اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ باقی بماند.

اینتر 2-3 یوونتوس: قهرمانی رفت و برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری ابتدا در این دیدار با گل داگلاس کاستا پیش افتادند اما گل های مائورو ایکاردی و آندره آ بارزالی (گل به خودی)، یووه را در آستانه شکستی تلخ در این دیدار قرار داد اما بیانکونرها توانستند در 3 دقیقه پایانی بازی، دو بار به گل برسند و به سه امتیاز حساس این دیدار برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در حالی که بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود، یووه در دقیقه 13 روی یک غافلگیری به گل رسید.

روی ارسال خوان کوادرادو به محوطه جریمه اینتر، توپ پشت محوطه شش قدم به داگلاس کاستا رسید و او هم در حالی که یک مدافع را در مقابل داشت، با ضربه ای دقیق و تماشایی، کار را تمام کرد.

 

1298899

 

پنج دقیقه بعد از این گل، شرایط برای اینتری ها دشوارتر شد. تکل وچینو روی پای ماریو مانژوکیچ را داور پس از بازبینی صحنه، با کارت قرمز جریمه کرد تا تیم میزبان 10 نفره شود.

 

1298896

 

با این وجود، در ادامه اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 29 می توانستند به گل تساوی برسند اما ارسال خطرناک کاندروا را بوفون مهار کرد.

در ادامه این یوونتوسی ها بودند که بر بازی مسلط شدند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه اینتر توفیق چندانی نداشتند. تا اینکه در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، ماتوئیدی دروازه اینتر را باز کرد اما داوربعد از ویدئوچک، این گل را مردود اعلام کرد.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی ضربه آزاد ژوائو کانسلو بود که توپ در محوطه جریمه به مائورو ایکاردی رسید و او هم بدون اینکه توسط مدافعان حریف تحت فشار باشد، با یک ضربه سر دقیق، توپ را به گوشه دروازه بوفون فرستاد.

 

1298895

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 63 ایگواین می توانست بار دیگر یووه را پیش بیندازد اما او علی رغم پشت سر گذاشتن هاندانوویچ، نتوانست دروازه نرآتزوری را باز کند.

دو دقیقه بعد این اینتری ها بودند که به گل برتری رسیدند. ایوان پریشیچ پس از پشت سر گذاشتن کوادرادو، یک پاس خطرناک به دهانه دروازه یووه فرستاد که آندره آ بارزالی به اشتباه آن را وارد دروازه خودی کرد و اینتر 2-1 پیش افتاد.

 

برتری اینتری ها بعد از این گل ادامه داشت اما در دقایق پایانی، بار دیگر بازیکنان یوونتوس توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در دقیقه 75 چیزی نمانده بود که روی ارسال کوادرادو، دیبالا دروازه حریف را باز کند اما واکنش تماشایی هاندانوویچ، مانع از باز شدن دروازه اینتر شد.

فشار حملات یووه ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 87، میلان اشکرینیار به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و حساب کار 2-2 شد. نفوذ کوادرادو از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، در میانه راه به اشکرینیار برخورد کرد و کار به تساوی کشیده شد.

 

 

1298898

 

تنها یک دقیقه بعد یووه به گل برتری رسید. روی ارسال تماشایی دیبالا، ایگواین توانست با ضربه سر دروازه اینتر را باز کند و یووه را پیش بیندازد.

در دقایق باقی مانده، تلاش بازیکنان میزبان برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت و بازی با برتری یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها