کد خبر : 1520776 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 11:56 | 43.4K بازدید | 1 دیدگاه

جالب‌ترین قاب پرسپولیس؛ چهره‌های گمنام (عکس)

پرسپولیسِ برانکو بار دیگر قهرمان شد؛ بار دیگر با دروی کامل آمار و رکوردها توانست صدر جدول را به خود اختصاص دهد و برگزار کننده‌ی جشن قهرمانی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی برانکو با پرسپولیس دومین فصل متوالی نیز شکل گرفت تا مرد کروات بهترین سال‌های خود را تجربه کند. در میان قاب‌های شکل گرفته در جشن قهرمانی پرسپولیس البته شاید این یکی از جالب‌ترین آنها باشد. حضور باثبات‌ترین بازیکن فصل پرسپولیس در کنار بازیکنانی که حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در ترکیب این تیم را به دست نیاوردند.


محمدامین اسدی، مهاجم جوان پرسپولیس که تنها اخبار معطوف به او به شباهت‌ ظاهری‌اش با مروان فلینی و البته ماجرای عجیب دریافت رضایتنامه‌اش از پیکان توسط پدرش و با تهدید خودسوزی همراه شد، یکی از افراد حاضر در این تصویر است. سعید حسینی‌پور نیز دیگر بازیکن مدال بر گردن حاضر در این تصویر است که او نیز فرصتی برای حضور در ترکیب را به دست نیاورد. احسان حسینی، شاهین عباسیان، حمید طاهرخانی، احسان علوان زاده، ابوالفضل درویش‌وند، آدام همتی و بوژیدار رادوشوویچ جزو بازیکنانی در این تصویر هستند که بدون بازی و یا با کمترین دقایق حضور در ترکیب اصلی این فصل را با عنوان قهرمانی به پایان رساندند و در کنار خود علیرضا بیرانوند را دیدند که باثبات‌ترین عضو این فصل پرسپولیس بود.

 

1298949

دیدگاه‌ها