کد خبر : 1520930 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 19:52 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

در دیدار با سلطانی‌فر و صالحی‌امیری صورت گرفت

درخواست‌های ورزش ایران از شیخ احمد(عکس)

رییس شورای المپیک آسیا با رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش ایران دیدار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ احمد، رییس شورای المپیک آسیا که عصر امروز وارد تهران شده بود، ابتدا به ملاقات صالحی امیری رفت. رییس کمیته ملی المپیک در این ملاقات درخواست هایی را از شیخ کویتی داشت.


سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه حضور رییس شورای المپیک آسیا در تهران گفت: آنچه مهم است اینکه شیخ احمد از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار آسیا است و رویکرد مثبتی برای کمک به ورزش ایران دارد. مذاکرات خوبی با دبیرکل و سرپرست کاروان صورت گرفت. بحث‌های مثبتی داشتیم.

 

1299081


وی افزود: تقاضا کردیم در رویدادها هم داخل و هم مناطق آزاد میزبانی داشته باشیم که با برخورد مثبت همراه بود.  در نشست امروز با مسئولان آسیا، موافقت شد که "آکادمی ملی المپیک" در منطقه و غرب آسیا مورد توجه قرار بگیرد تا بتواند کنگره‌ها را میزبانی کند.


رییس کمیته ملی المپیک همچنین تصریح کرد: نکته دیگر اینکه از شیخ احمد خواستیم نشست هیأت رئیسه شورای المپیک آسیا در ایران برگزار شود که قبلا هم این اتفاق رخ داده است. همچنین از جانب شورای المپیک آسیا برای توسعه ورزش قهرمانی آمادگی لازم صورت گرفت.

 

1299082


برنامه بعدی شیخ احمد ملاقات با سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان بود. در این دیدار هم شیخ احمد به گفت و گو با وزیر ورزش پرداخت و به صحبت ها و خواسته های متولی اصلی ورزش ایران گوش داد.

دیدگاه‌ها