کد خبر : 1521079 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 12:51 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

داوری خیلی واضح مشکل داشت؛

نیارکی: خوردن 6 گل از نساجی تعجب دارد؟

گلر تیم فوتبال راه آهن می گوید که تمام توانش را برای بازی با نساجی گذاشته تا حرف و حدیثی پیش نیاید.

نیارکی: خوردن 6 گل از نساجی تعجب دارد؟

محمد نیارکی گلر تیم فوتبال راه آهن در گفتگو با "ورزش سه" در مورد بازی روز گذشته در ورزشگاه تختی تهران که با نتیجه 6 بر صفر به سود نساجی خاتمه یافت و منجر به لیگ برتری شدن این تیم شد، گفت: برای ما مهم نبود که کدام تیم بالا برود؛ نساجی یا خونه به خونه برای ما فرقی نداشت. فقط در رختکن گفتیم درست بازی کنیم تا حرف و حدیث پیش نیاید.


نیارکی با انتقاد از عملکرد داوری عنوان کرد: تا حالا همچین چیزی در زندگی ام ندیده بودم و همه چیز واضح بود. داوری مشکل داشت و مربیان و کادر فنی هم در این مورد صحبت کرده اند.


گلر تیم فوتبال راه آهن که علیرغم دریافت 6 گل، واکنش های خوبی نشان داد، در مورد ارزیابی خود از نمایشی که داشت، اظهار داشت: توان من دیگر در همین حد بود. نیمه اول پنالتی گرفتم. قبل از گل اول بازی هم چند موقعیت گرفتم. حالا مدیرعامل خونه به خونه گفته که دروازه بان و چند بازیکن راه آهن پول گرفته اند. تا جایی که توان داشتم، گذاشتم که حرف و حدیثی پیش نیاید.


نیارکی در خصوص اینکه مربی راه آهن در مصاحبه خود اعلام کرده که برخی بازیکنان در تیم تبانی کرده بودند، افزود: من هم چنین چیزهایی شنیدم که در بازی برخی بازیکنان کم کاری می کنند ولی من چنین احساس نکردم. خیلی از بچه های ما هوادار ندیدند و برای اولین بار این جو را دیدند. بعد هم از تیمی که از آلومینیوم اراک 4 تا می خورد و شب در مدرسه می خوابد، چه انتظاری دارید. آیا این تیم اگر از نساجی 6 گل بخورد، تعجب آور است؟


وی ادامه داد: زمانی که تیممان وضعیت خوبی داشت، 7 تا گل خوردیم. در بازی دیروز توپ هم نداشتیم و از صبا و بادران گرفتیم. امسال اصلا تیم ما شبیه تیم لیگ یکی نبود. ما با اتوبوس می رفتیم به اهواز و با اتوبوس برمی گشتیم. شاید باورتان نشود ولی بعد از بازی به ما شام نمی دادند و با ساندیس خودمان را سیر می کردیم. وضعیت ما این بود؛ من الان می خواهم به آقای حسن زاده بگویم که اگر بازیکنان شما در مدرسه بخوابند می توانند، درست بازی کنند. اگر من بگویم که دیروز ظهر چه ناهاری خوردیم باورتان نمی شود.


دروازه بان این تیم در مورد خودش و سرنوشت راه آهن توضیح داد: من امسال قراردادم تمام شد. من سه سال هم در پاس همدان بودم. در مورد راه آهن نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیافتد، یک عده هم می گویند تیم به دسته سه می رود. البته می گویند می خواهیم تیم داری کنیم و باید از بالا دستور بیاید.

دیدگاه‌ها