کد خبر : 1521132 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 16:42 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ما نامرئی شده است

رضایی: حرف‌های اسکوچیچ لج مرا درآورد!

سرمربی برق شیراز می‌گوید غرور مربی خونه به خونه باعث عدم صعود این تیم به لیگ برتر شده است.

رضایی: حرف‌های اسکوچیچ لج مرا درآورد!

به گزارش "ورزش‌سه"، عصر روز گذشته و از هفته پایانی مسابقات لیگ یک، تیم برق نوین شیراز در بابل به مصاف خونه به خونه رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر 1 مقابل این تیم شکست خورد و مانع صعود دیگر تیم شمالی به لیگ برتر شد. اما این بازی از ابتدا درگیر حواشی فراوان بود و اعتراضات فراوانی به داور مسابقه وارد آمد. به طوریکه منجر به اخراج رحمان رضایی از کنار زمین شد. 


حال سرمربی برق نوین شیراز در گفت و گو با "ورزش سه" در خصوص بازی دیروز و حواشی به وجود آمده گفت: به نظر بنده داور بازی را به حاشیه کشاند و نتوانست آن را مدیریت کند. مرا به علت شوت کردن بطری آب از کنار زمین اخراج کرد. تصمیمی که در هیچ جای دنیا گرفته نمی‌شود و جای تعجب بسیار دارد. همه تماشاگران بابلی انتظار داشتند که ما پنج گل دریافت کنیم اما ما بازی خودمان را انجام دادیم و کاری به حواشی نداشتیم.


رضایی در رابطه با حبس شدن شاگردانش در رختکن تصریح کرد: تیم ما 1 ساعت و 40 دقیقه در رختکن حبس شد و با سنگ سر بازیکن ما را شکستند و شیشه‌های رختکن را از بین بردند. اما نکته جالب توجه این بود که نیروی انتظامی هیچ کاری برای آرام شدن اوضاع نکرد و صرفا یک مشاهده‌گر بود. وضعیتی که در رختکن وجود داشت من را یاد کره شمالی انداخت. 


سرمربی برق در ادامه تاکید کرد: صحبت‌های قبل از بازی دراگان اسکوچیچ توهین به ما بود و لج ما را درآورد. نتیجه آخر بازی نشان داد که دود این صحبت‌ها و غرور کاذبی که وجود داشت در چشم خودشان رفت. ما در بازی ثابت کردیم که این مسابقه بسکتبال نیست بلکه فوتبال است و با بازیکنان جوانی که داشتیم از حیثیت فوتبال دفاع کردیم.


وی در انتها شانس ماندنش دربرق را ضعیف دانست و خاطرنشان کرد: مدیر تیم ما نامرئی شده است و من نمی‌دانم در این تیم می‌مانم یا نه. با این شرایط کار سخت و غیر ممکن است و باید امکانات بهتری فراهم شود. اگر همه چیز درست باشد که با برق ادامه می‌دهم و در غیر این صورت نمی‌توانم قولی بدهم. من تا به الان با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده‌ام و باید ببینم بعدا چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها