کد خبر : 1521159 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 18:09 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم راه‌آهن: برای چندرغاز آینده ام را خراب نمیکنم

بازیکنان راه آهن حرفهای سرمربی تیم درباره تقلب و تبانی را قبول نمی کند.

مهاجم راه‌آهن: برای چندرغاز آینده ام را خراب نمیکنم

به گزارش "ورزش سه"، علی امین‌الرعایایی مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن در مورد شکست مقابل نساجی و انتشار اخبار تبانی بازیکنان این تیم به خبرنگار ما می‌گوید: من نمی‌دانم ما چه باید می‌کردیم! اگر می‌بردیم تبانی بود اگر می‌باختیم باز هم تبانی بود ما حتی اگر این بازی را با تساوی به پایان می‌دادیم باز هم انگ تبانی کردن به راه‌آهن می‌بستند. 


وی افزود: امیدوارم امشب بعد از پخش بازی ما در برنامه نود همه پی به حقیقت موضوع ببرند. اگر شما یک بار بازی را نگاه کنید خواهید دید که تمامی بازیکنان راه‌آهن برای آنکه حداقل یک گل وارد دروازه نساجی کنند جنگیدند. اینکه شرایط آب‌وهوایی و بارندگی به نفع نساجی رقم خورد را ما مقصریم، ما از قبل هماهنگ کرده بودیم که دقیقا در این بازی باران ببارد!


او در ادامه گفت: سرپرست و مدیرعامل راه‌آهن هم در صحبت‌هایشان اعلام کردند اگر کسی واقعا فکر می‌کند که ما تبانی کرده‌ایم بیایند و ثابت کنند. اگر واقعا چنین کاری انجام شده ما از تنبیه آن نمی‌ترسیم. می‌خواهم بدانم آیا واقعا بازیکنی حاضر است به خاطر چندرقاز پول آینده فوتبالی‌اش را خراب کند. واقعا آنها که این صحبت‌ها را کرده‌اند چه فکری پشت سر این حرف‌هایش وجود دارد؟ 


مهاجم راه‌آهن اضافه کرد: اینکه ما از نساجی 6 گل دریافت کرده‌ایم اتفاقات خاصی نیست چون ما در خیلی از بازی‌ها این تعداد یا بیشتر از این‌ها گل خورده‌ایم. بازیکنان راه‌آهن آن موقع هم پول نگرفته بودند ولی کسی توجهی به شرایط بد این تیم نداشت، حالا یادشان افتاده این تیم بی‌بضاعت است. 


او در پایان تصریح کرد: از زحمات و تلاش‌های شبانه روز مدیرعامل(رشیدی) و سرپرست(حسن پور) تشکر می‌کنم که تا روزهای آخر تلاش کردند که شرایط را بهبود دهند اما آنها تنها بودند و کسی نبود که از راه‌آهن حمایت کند حالا هم زحمات آنها را این جملات برباد می‌دهند. حیف است چنین می‌گویند و خستگی را برتن‌ آنها بجا می‌گذارند. امیدوارم همه چیز امشب نمایان شود و سایه حرف‌وحدیث‌ها نادرست از سر ما برداشته شود.

دیدگاه‌ها