کد خبر : 1521581 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 12:37 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه مدال‌ها برای آقای گل مازندرانی (عکس)

محمد عباس زاده آنقدر پیراهن تیم محبوب خود را پوشید تا بالاخره توانست با نساجی لیگ برتری شود. او پس از پیوستن چند باره به این تیم باز هم گل های فراوانی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده تاکنون چند صعود بزرگ با تیم نساجی قائمشهر داشت. او اولین بار پس از رسیدن به آقای گلی لیگ یک و بر سر زبان انداختن نام خود توانست به تیم بزرگ پرسپولیس راه پیدا کند و دو فصلی برای این تیم به میدان برود.


او پس از چند سال آزمون و خطا در لیگ برتر و رسیدن به دوران افول باز هم خانه خود را برای احیاء انتخاب کرد و یک بار دیگر به دنبال تکرار خاطرات خوش خود با نساجی بود که در نهایت این اتفاق هم افتاد و محمد عباس زاده فصل قبل باز هم توانست به عنوان آقای گلی لیگ یک دست پیدا کند.


اما او در سومین تلاش خود برای قرمزپوشان دیگر به دنبال آقای گلی نبود که در این میان رسیدن به لیگ برتر را مهم ترین نکته می دانست. عباس زاده که فصل 96 -97 را با تیم سایپا در لیگ برتر آغاز کرد و اتفاقا عملکرد خوبی نیز از خود به نمایش گذاشته بود در میانه بازی ها، گویی که به وی الهام شده باشد باید پیراهن نساجی را برای رستگاری به تن کند به ناگاه راهی قائمشهر شد و برای نساجی به میدان رفت.


عباس زاده که خیلی دیرتر از سایر مدعیان آقای گلی به میدان رفته بود با گلزنی های متمادی خود خیلی زود توانست به جمع نفرات مدعی آقای گلی راه پیدا کند و با دبل و هت تریک در بازی های مختلف، به نوعی زهرچشمی تاریخی از همه رقبا گرفت و در نهایت با اختلاف یک گل از رسیدن به عنوان بهترین گلزن باز ماند هر چند این بار این عنوان برای او جذابیتی نداشت. محمد عباس زاده این بار صعود به لیگ برتر را می خواست و در نهایت موفق شد خود را به عنوان یکی از تاریخسازان تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.


او روز گذشته جام نمادین صعود نساجی را در میان انبوهی از هواداران این تیم بالای سر برد. یک جام با تعداد زیادی مدال که حتما حق محمد عباس زاده بود.

 

 

دیدگاه‌ها