کد خبر : 1521689 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 21:45 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوی آنتوان گریزمان برای فینال لیگ اروپا

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، اعلام کرد که دوست دارد تیمش فینال لیگ اروپا را مقابل المپیک مارسی برگزار کند.

آرزوی آنتوان گریزمان برای فینال لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، المپیک مارسی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا موفق شد مقابل سالزبورگ به پیروزی 2-0 برسد و اتلتیکو هم در بازی رفت در خانه آرسنال، علی رغم 10 نفره شدن، در نهایت به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

دیدار فینال این رقابت ها در ورزشگاه ژرلان شهر لیون برگزار می شود و گریزمان امیدوار است که تیمش دیدار نهایی را مقابل نماینده کشورش برگزار کند.

او به اکیپ گفت:" آنها تیمی سرشار از اعتماد به نفس هستند و فکر می کنم آنها دیدار برگشت را به خوبی پشت سر خواهند گذاشت و به فینال می رسند. دوست دارم اگر به فینال رسیدیم، دیدار فینال را با آنها برگزار کنیم.

 

 

1294525

 

مارسی شهری است که با فوتبال زندگی می کند. دوست داشتم مرحله یک هشتم نهایی را مقابل مارسی در ولودروم بازی می کردم؛ همین طور در مرحله یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی اما در قرعه این اتفاق رخ نداد.

من عاشق ورزشگاه خانگی مارسی هستم؛ عاشق پیراهن این تیم و قرار گرفتن مقابل آنها زیباست. به نظر من مارسی بزرگترین باشگاه فرانسوی است؛ حتی حالا که پاری سن ژرمن بالاتر از آنها قرار دارد و لیون و موناکو در کنار آنها رقابت می کنند. به نظر من، از نظر تاریخی، مارسی بزرگترین باشگاه فرانسه است."

دیدگاه‌ها