کد خبر : 1521705 | 13 اردیبهشت 1397 ساعت 22:54 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

افتضاحی به نام جشن قهرمانی!

زمین اروندان در تسخیر جیمی جامپ‌ها

حضور 4 جیمی جامپ حین برگزاری بازی فینال، نوید یک جشن قهرمانی همگانی را می داد و در نهایت همین اتفاق هم افتاد. افتضاحی که باعث شد مراسم قهرمانی نیمه تمام بماند!

زمین اروندان در تسخیر جیمی جامپ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برگزاری یک مراسم قهرمانی بدون نقص و یا حداقل کم نقص برای همه فوتبالی ها تبدیل به یک آرزو شده است در جریان شادمانی استقلالی ها پس از قهرمانی جام حذفی نیز اتفاقاتی خارج از عرف رخ داد.


ابتدا باید به عبور و مرور بلامانع جیمی جامپ ها در حین برگزاری بازی اشاره کرد. هوادارانی که به راحتی خود را به زمین مسابقه می رساندند و ضمن از نفس انداختن بازی، خود در آغوش یکی از بازیکنان تیم قرار می دادند. این مورد در دیدار امشب 4 بار اتفاق افتاد تا بدانیم راه رسیدن به زمین چمن ورزشگاه اروندان بسیار صاف تر از آن چیزی است که فکر می کنیم.


همین اتفاق نوید یک جشن قهرمانی درهم ریخته را می داد. یک اتفاق قابل پیش بینی که باعث می شد جشن قهرمانی امشب مفتضحانه برگزار شود و در حالی که انتظار می رفت تا حداقل موانع موجود برای رسیدن هواداران به زمین طراحی شده باشد جریانی که پیش از این حدس می زدیم مو به مو اتفاق افتاد و یک مراسم قهرمانی دیگر در تاریخ فوتبال ایران به باد رفت!


در حالیکه استقلالی ها با عبور از محوطه تعیین شده دوان دوان خود را به روی سکوی قهرمانی می رساندند چهره های ناآشنا نیز آرام آرام خود را به زمین می رساندند تا پس از بلند کردن جام قهرمانی، کاملا نزدیک به سکو شده باشند و پس از پایین آمدن جام و درست زمانی که بازیکنان به قصد زدن دور افتخار خود را چمن رساندند مهمانان ناخوانده نیز گوشی تلفن به دست، حضور خود را رسمی کردند و سلفی های بی موقع را آغاز کردند.


آنها که مانع اصلی به ثبت رسیدن تصویری تاریخی از دور افتخار استقلالی ها بودند لحظه به لظه بر تعدادشان افزوده می شد تا اینکه آنقدر زیاد شدند که بازیکنان و مسئولان را وادار به خروج از زمین کردند و خود به تنهایی فرمانروای زمین و سکوی قهرمانی و البته شنل های به غنیمت گرفته شده از بازیکنان شدند.


نکته ای که اتفاقات موجود را تاسف برانگیزتر می کرد ترسی بود که در این میان به جان خارجی های استقلال افتاده بود. افرادی که حتی در سابقه حوزه خلیج فارسی خود نیز شاهد ماجراهایی اینچنینی نبودند، سعی در رساندن خود به رختکن داشتند. هر چند حضور هواداران و حمایت های آنها موضوعی کاملا محترم است اما باید قبول کرد نمی توان با این احترام، اعتماد حداقل، خارجی ها را خرید چرا که آنها در ابتدا به اصول حرفه ای و البته آسیب ندیدن خود دقت می کنند.


هر آنچه که بود یک برنامه ریزی قدیمی که اغلب اوقات با خطاهایی کمتر و بیشتر اجرا می شود و از برگزاری جشنی شکیل و تاریخی ممانعت می کند در جریان جشن قهرمانی امشب نیز نعل به نعل اجرا شد و یک مراسم ماندگار دیگر را به یغما داد.

دیدگاه‌ها