کد خبر : 1521886 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 10:01 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره استقلال کاپیتان ازبک ها در امارات

جپاروف: قهرمانی جام ملت ها آرزوی بزرگ من است

ستاره ازبک استقلال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا مورد توجه رسانه های اماراتی همچنین ازبکستانی قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سرور جپاروف ستاره پابه سن گذاشته اما سرحال استقلال در این هفته های سرنوشت ساز شب گذشته به عنوان کاپیتان و ستاره فوتبال ازبکستان در کنار رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در قرعه کشی شرکت کرد و شاهد قرار گرفتن این تیم در گروه F جام ملت ها در کنار ژاپن، عمان و ترکمنستان بود.


جپاروف که بعد از ناکامی ازبکستان در راهیابی به جام جهانی روسیه گفته شد از فوتبال ملی تصمیم به خداحافظی گرفته است حالا در 35 سالگی بنا دارد تا در یکی دیگر از جام ملت های آسیا این تیم را به عنوان کاپیتان همراهی کنند بلکه وداع رویایی با رقابت های ملی داشته باشد، هدفی که خود در گفتگو با رسانه های ازبک به آن اشاره و از آرزوهایش برای قهرمانی در آسیا صحبت کرد.


سرورجپاروف در گفتگویی کوتاه با خبرنگار سایت چمپیونات آسیا در دبی گفت:« حضور در جام ملت های آسیا یک افتخار بزرگ در کارنامه هر بازیکنی محسوب می شود که خوشحالم این فرصت یک بار دیگر نصیب من می شود تا بتوانم دوباره با پیراهن تیم کشورم برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنم».

 

1300129


او ادامه داد:« این تورنمنت قطعا آخرین تورنمنتی خواهد بود که من در رده ملی می توانم در آن حضور داشته باشم به همین خاطر قهرمانی در آن برای وداع با بازی های ملی می تواند یک آرزو و رویای بزرگ برای من باشد که امیدوارم بتوانیم در کنار سایر بازیکنان ازبکستان برای رسیدن به آن تلاش کنیم».


ستاره ازبک ها در ادامه به هم گروهی با ژاپن و دو تیم دیگر در گروه F اشاره و تصریح کرد:« قرار گرفتن در هر گروه این رقابت ها می توانست چالش خاص خود را داشته باشد اما به نظرم ما در گروه متعادلی قرار گرفته و حتی می توانیم برای صدرنشینی در آن مبارزه کنیم چون توانایی عبور از سد هر کدام از رقبا را داریم».


سرور جپاروف ستاره ازبک استقلال شب گذشته بلافاصله دبی را بعد از اتمام مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا ترک کرد و به تهران بازگشت تا در تمرینات آبی ها حاضر و با کاروان این تیم راهی اصفهان شود تا در بازی دور رفت پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن شاگردان وینفرد شفر را همراهی کند.

دیدگاه‌ها