کد خبر : 1521910 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 10:53 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - بولونیا

دو تیم یوونتوس و بولونیا، امروز در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، سه بازی پایانی سری آ به اوج حساسیت رسیده و یووه برای قطعی کردن قهرمانی خود، به پیروزی در دو دیدار از این سه دیدار نیاز دارد. در حال حاضر بیانکونری ها با 88 امتیاز صدرنشین جدول هستند و 4 امتیاز با ناپولی فاصله دارند. اختلاف این دو تیم پس از پیروزی ناپولی مقابل یووه، به یک امتیاز رسیده بود ولی فیورنتینا موفق شد شاگردان ساری را شکست دهد و یووه مقابل اینتر به پیروزی دست یافت تا اختلاف بار دیگر به 4 امتیاز برسد.

 

 

1296159

 

 

از همین رو، دیدارهای نهایی سری آ از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و در بین 4 لیگ برتر اروپا، تنها لیگی است که هنوز رقابت برای قهرمانی در آن به پایان نرسیده است. یووه در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارد. در آن سو، بولونیا با 39 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است. هر چند که ماندن آنها در سری آ هنوز از لحاظ ریاضی قطعی نشده ولی انتظار نمی‌رود که خطری آنها را از این حیث تهدید کند. در 6 دیدار اخیر، بولونیا 3 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده و در فرم خوبی قرار ندارد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم نیز یووه با 5 پیروزی نشان داده که شرایط خوبی دارد و دیگر دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. متیا دی شیلیو، جورجو کیه لینی و استورارو به علت مصدومیت و میرالم پیانیچ به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. در آن سو، گادفرد دونساه، فیلیپ هلاندر، جیانکارلو گونزالس و اریک پولگار قادر به همراهی تیمشان نیستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1300156

دیدگاه‌ها