کد خبر : 1521914 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 10:30 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابوظبی، شهر شانس برانکو می‌شود؟

پرسپولیسی ها امیدوارند همچون بازی با الوحده و الاهلی، در ابوظبی پیروز شوند.

ابوظبی، شهر شانس برانکو می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، یک شکست 4 گله برابر الهلال بدترین تصویر فوتبالی برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیسی ها از ابوظبی و امارات است اما این باعث نمی شود که پروفسور و شاگردانش، دو بازی خاطره انگیز در این شهر را فراموش کنند.

 

آن ها در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018 در این شهر برابر الوحده به میدان رفتند و خیلی زود با گل وحید امیری پیش افتادند اما در ادامه حریف اماراتی 2 بار دروازه بیرانوند را باز کرد تا بازی 2-1 شود. ولی این پایان کار نبود و معجزه مهدی طارمی پرسپولیس را به بازی برگرداند. طارمی در فاصله چند دقیقه سانتر ماهینی و رفیعی را تبدیل به گل کرد تا بازی با نتیجه 3-2 به نفع پرسپولیس خاتمه یابد.

 

191 روز بعد، شاگردان ایوانکوویچ بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی را برابر الاهلی عربستان برگزار کردند و در شرایطی که بازی رفت با نتیجه 2-2 به پایان رسیده بود، پرسپولیسی ها در دیداری به یاد ماندنی با 3 گل پیروز شدند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

 

اکنون آن ها بار دیگر در ابوظبی بازی خواهند کرد و این بار الجزیره را حریف خود می بینند. تیمی که بالاتر از الغرافه و تراکتور به این مرحله رسید و سرخ ها برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر، ملزم به پیروزی مقابل این تیم هستند.

دیدگاه‌ها