کد خبر : 1521970 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 13:39 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیروکی قاضی بازی‌های برد نماینده‌های ایران

ژاپنی خوش‌یمن استقلال داور پرسپولیس

داور ژاپنی که پیش از این دیدار حساس نماینده فوتبال ایران را قضاوت کرده بود قرار است روز دوشنبه بازی پرسپولیس برابر الجزیره را سوت بزند.

به گزارش " ورزش سه" هیروکی کیمورا داور ژاپنی قرار است قضاوت بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان دو تیم پرسپولیس و الجزیره را در امارات برعهده داشته باشد.


هیروکی 36 ساله است و در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دو دیدار حساس مرحله غرب قضاوت کرده است. او قاضی بازی تیم های لوکوموتیو تاشکند و الدحیل قطر بود که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود نماینده قطر به پایان رسید. او در این فصل بازی دو تیم استقلال و الهلال را نیز قضاوت کرد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده ایران به پایان رسید. از خوش یمنی های این داور ژاپنی باید گفت که او قاضی دیدار استقلال برابر التعاون عربستان در فصل قبل رقابت های لیگ قهرمانان بود که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.


او داوری است که علاقه زیادی به استفاده از کارت های رنگی و به خصوص کارت قرمز ندارد به طوری که در دو بازی این فصلش در لیگ قهرمانان آسیا تنها 4 کارت زرد از جیبش خارج کرده است.

 

1300188

 

 

دیدگاه‌ها