کد خبر : 1521976 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 14:02 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

جامپی لیدا و خاطرات خوب و بد

یک ژاپنی داور ایرانی‌ها در اصفهان

بازی حساس روز سه شنبه دو نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را جامپی لیدا داور سرشناس ژاپنی قضاوت می کند.

یک ژاپنی داور ایرانی‌ها در اصفهان

به گزارش" ورزش سه" ذوب آهن و استقلال دو تیم ایرانی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه در اصفهان در حالی به مصاف هم می روند که قضاوت این بازی حساس را یک داور ژاپنی به نام جامپی لیدا بر عهده دارد.


جامپی لیدا یک ژاپنی 37 ساله است و از سال 2012 در لیست داوران بین المللی قرار گرفته است. او در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دو دیدار تراکتورسازی –الاهلی عربستان و نسف قارشی – السد را قضاوت کرده است. در بازی تراکتورسازی با قضاوت این داور ژاپنی نماینده ایران با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. او در هر کدام از دوبازی که در این فصل قضاوت کرده در هر بازی سه بار از کارت زرد استفاده کرده است. او در فصل قبل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز قضاوت سه بازی الفتح-لخویا ، استقلال تهران-الاهلی دوبی و الهلال – استقلال خوزستان را سوت زده است. استقلال در بازی برابر الاهلی با قضاوت این داور یک بر یک مساوی کرد و استقلال خوزستان با نتیجه دو بر یک مغلوب الهلال عربستان شد.

دیدگاه‌ها