کد خبر : 1521980 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 14:23 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

هدفم در پرسپولیس را موقع امضای قرارداد فریاد زدم

بشار رسن: برای پرسپولیسی‌های تیم ملی کری نمی‌خوانم

یکی از جذابیت‌های قرعه جام ملت‌های آسیا، همگروهی ایران و عراق بود تا تقابل دیدنی بشار رسن با هم‌تیمی‌هایش را رقم بزند.

بشار رسن: برای پرسپولیسی‌های تیم ملی کری نمی‌خوانم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران طی قرعه کشی صورت گرفته، در جام ملت‌های آسیا و در گروه چهارم با تیم‌های عراق، ویتنام و یمن قرار گرفته است. نکته جالب توجه این قرعه‌ حضور تیم ملی عراق در کنار ایران است. جایی که بشار رسن به عنوان یکی از ستاره‌های پرسپولیس باید برابر تیم ملی کشورمان قرار گیرد.


بشار رسن در خصوص قرعه کشی جام ملت ها به خبرنگار ما گفت: در دوره قبلی ما نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم اینبار در شرایط بهتری به کارمان ادامه دهیم. عراق بازیکنان خوبی دارد و  امیدوارم شانس کشورم برای رسیدن به مراحل بالاتر را افزایش می‌دهد و از هم اکنون برای حضور و نمایشی موفق در این رقابت‌ها خودمان را آماده می‌کنیم.


هافبک پرسپولیس در خصوص تقابل با ایران در جام ملت‌ها گفت: مطمئنا ایران یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست و این چالش بزرگی برای ما خواهد بود که در مرحله گروهی با ایران رقابت کنیم. توانایی ایران نیاز به بازگویی ندارد و آنها طی این سال‌ها در صدر قاره قرار گرفته‌اند و در جام جهانی نیز حضور دارند. تقابل جالبی نیز در دوره قبلی داشتیم و اکنون شرایط کاملا متفاوت شده است. تیم ملی کشور ما متفاوت شده و ایران نیز بعد از جام جهانی با چهره جدیدی مسلما برابر ما قرار خواهد گرفت اما این چیزی از تلاش آنها برای رسیدن به عنوان قهرمانی کم نخواهد کرد. بزرگترین بازی ما برابر ایران خواهد بود و باید خودمان را مهیای یک بازی جذاب کنیم.


رسن که اکنون عضوی از پرسپولیس است، شناخت زیادی نسبت به فوتبال ایران داراست و با بیشتر بازیکنان تیم ملی در تیم باشگاهی‌اش رابطه دارد. این مساله و همگروهی باعث کری خوانی او با آنها شده است: ما خودمان را اکنون مهیای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا می‌کنیم و فرصتی برای اینکه روی این (جام ملت‌ها) آنالیز داشته باشیم، نداشتیم. اما دلیلی برای کری خوانی با آنها نداریم. ما اینجا از فوتبال لذت می‌بریم و این شانس خوبی است که از پتانسیل هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی ایران با خبر هستیم. مطمئنا کار سختی خواهیم داشت. هم تیمی‌هایم مثل بیرانوند، کمال کامیابی نیا، سیدجلال، انصاری، امیری و حتی علیپور از کیفیت زیادی برخوردار هستند. این را در کنار دیگر بازیکنان ایرانی بگذارید که در تیم‌های مطرحی بازی می‌کنند و به همین دلیل است که می‌گویم آنها (ایران) نامزد اصلی رسیدن به قهرمانی این رقابت‌ها هستند.

 

1276533


وی در ادامه درباره جدال با الجزیره در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان گفت: آقای برانکو به خوبی حریف را تحت آنالیز قرار داده است. آنها حریفی خوب و در عین حال شانس برتری را برای ما افزایش داده‌اند. این مساله اما نباید باعث شود تا خود را پیروز بدانیم و این فلسفه ما را به بیشتر به شکست و سخت شدن کار نزدیک می‌کند. برای حریف احترام قائلیم. ما فوتبال خودمان را دنبال و اجرا می‌کنیم و برای پیروزی خواهیم جنگید. اگر بتوانیم با نتیجه بهتری امارات را ترک کنیم مسلما تعطیلات راحت‌تری پیش رو خواهیم داشت. می‌خواهیم در بازی پایانی فصل در کنار هواداران‌مان بار دیگر جشن بگیریم و خودمان را مهیای یک فصل پرهیجان و همراه جام دیگری کنیم.


بشار در خصوص اینکه گفته می‌شود کار سختی در فصل آینده پیش روی پرسپولیس قرار دارد گفت: فوتبال بازی سختی است. یک بازی هیجان انگیز و در عین حال سخت. هیچ نتیجه‌ای و برابر هیچ حریفی از پیش مشخص نشده است. مسلم است که بگوییم فصل آینده هیچ تضمینی برای قهرمانی وجود ندارد. شما اما باید این را بخواهید و این روحیه برتری جویی و پیروزی در بین تمام بازیکنان وجود دارد. همه می‌خواهیم همچنان برترین تیم ایران باشیم و برای اینکه آن را اثبات کنیم باید بیشتر بجنگیم. وقتی یک بار موفقیت را لمس کنید دیگر به کمتر از آن راضی نخواهید شد و این روحیه‌ای است که اکنون بین بازیکنان ما وجود دارد. ما همه به دنبال موفقیت‌های بیشتر هستیم و هیچ کس یک قدم عقب نخواهد گذاشت. در این راه ما هوادارانی را داریم که در هر بازی به دنبال جشن پیروزی هستند. این یک سرمایه بزرگ برای این است که به دنبال بهترین اتفاق باشیم. 


بشار رسن و شایعه ترک تیم در فصل آینده برای حضور در فوتبال حوزه خلیج فارس. این هافبک عراقی در این خصوص اینطور توضیح می‌دهد: من زمانی که روی برگه قرارداد پرسپولیس امضا زدم یک هدف بزرگ را با صدای بلند گفتم. من گفتم به تیم بزرگی آمدم و می‌خواهم افتخارات بزرگی به همراه آن کسب کنم. همان زمان هم گفتم به عنوان یک ماجراجو این ایده و رویای من است که در آینده مقصد بهتر و فوق العاده‌تری را تجربه کنم و آن مسلما اروپا و تیمی شایسته خواهد بود. پیشنهادم از تیم‌های حوزه خلیج فارس را رد نمی‌کنم و بله داشتم اما هدف من چیز دیگری است و آن را قبلا هم گفتم و تا زمانی که تیمی اروپایی را مشتاق حضورم نبینم همینجا و در بهترین تیم به کارم ادامه خواهم داد. من یک فصل دیگر قرارداد دارم. در این فصل شاید از نظر فردی به چیزی که مدنظرم بود به اندازه کافی نرسیدم اما شور و هیجان و انرژی لازم برای ادامه کار و موفقیت در فصل آینده را به اندازه کافی به دست آوردم. اکنون شروع یک ماجراجویی دیگر در پیش است و بی صبرانه منتظر فصل آینده خواهم بود و از هدفم عقب نشینی نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها