کد خبر : 1522031 | 15 اردیبهشت 1397 ساعت 17:22 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

تدارکاتی که در جشن قهرمانی تقدیر شد

آقا مدد روی ابرها (عکس)

استقلال سرانجام با پیروزی در فینال جام حذفی اولین جامش در این فصل را به دست آورد و مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا رفت.

به گزارش" ورزش سه"، استقلالی ها در خرمشهر جشن قهرمانی شان را برگزار کردند هرچند این جشن هم مثل تمامی جشن های قهرمانی با حواشی و مشکلات زیادی همراه بود. بی نظمی ها و حضور افراد غیرمرتبط در این مراسم کم نبود اما یکی از کسانی که چهره اش خیلی کمتر برای هواداران و فوتبالی ها آشنا است در این جشن مورد استقبال و توجه بازیکنان استقلالی قرار گرفت. شخصی که هرچند چهره اش به اندازه بازیکنان و کادرفنی شناخته شده نبود اما سال ها حضور و زحماتش در این تیم و تیم ملی چیزی است که بازیکنان و کادرفنی هرتیم بهتر از هرکسی آن ها را دیده و لمس کرده اند.


مددجباری تدارکات باشگاه استقلال یکی از قدیمی های این تیم است که سال ها است در کنار استقلال و تیم ملی کار پرزحمت تدارکات را انجام می دهد و البته به مراتب کمتر از دیگران دیده می شود. در جشن قهرمانی جام حذفی بازیکنان استقلال مدد جباری معروف به آقا مدد را روی دست بلند کرده و مثل مربیان فاتح جام بالا انداختند.


بی شک نقش تدارکات خوب و افرادی مثل آقا مدد در موفقیت یک تیم انکار ناپذیر است هرچند ممکن است خیلی به چشم رسانه ها و هواداران نیاید. نکته جالب اینجا است که در این بیش از دو دهه حضور مددجباری در استقلال او از خیلی از بازیکنان و کادرفنی استقلال جام ها و افتخارات بیشتری را تجربه کرده است.

 

1300229

دیدگاه‌ها